L Brands este din nou în discuții pentru vânzarea brandului de lenjerie Victoria’s Secret, la o evaluare de 2-3 miliarde dolari, aproape triplu față de evaluarea de 1,1 miliarde dolari pe care o obținuse în urmă cu un an, conform CNBC.
În primăvara anului trecut, tranzacția prin care L Brands urma să vândă 55% din Victoria's Secret către compania de private equity Sycamore Partners a eșuat, cele două părți ajungând la o înțelegere în vederea anulării acordului de vânzare.
Atunci, fondul de investiții s-a declarat nemulțumit de măsurile legate de pandemia de Covid-19 adoptate de brandul de lenjerie. Printre aceste măsuri se numără închiderea magazinelor Victoria's Secret din SUA în luna martie și neplata chiriei pentru luna aprilie.
CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)Acordul de vânzarea a unui pachet majoritar la Victoria's Secret, pentru 525 de milioane de dolari, a fost confirmat în februarie 2020. L Brands urma să păstreze o participație de 45% la brandul de lenjerie, administrată printr-o companie separată.
CEO-ul L Brands, Les Wexner a decis să demisioneze după acuzații de hărțuire în cadrul companiei, victime fiind angajatele și modelele Victoria’s Secret. Les Wexner a fost criticat și pentru relațiile apropiate cu investitorul Jeffrey Epstein, acuzat de trafic sexual implicând zeci de minore, care i-a administrat averea timp de 20 de ani.
Pe lângă acuzațiile privind hărțuirea și promovarea misoginismului, vânzările companiei au fost afectate și de orientarea cumpărătorilor către online și articole de lenjerie intimă mai confortabile, în detrimentul mall-urilor, respectiv al sutienelor cu "push-up" pentru care marca Victoria's Secret este renumită.