Producătorul de panificație Dobrogea Grup, care are în portofoliul de produse brandul Eugenia, dar și biscuiții Digesta și pâinea, cozonacul și făina Dobrogea, ieșit din insolvență în 2017, după 4 ani, procedură în care intrase cu datorii de peste 126 milioane lei către 150 de creditori, a revenit și pe profit, având anul trecut un plus de 1,1 milioane lei.
În 2017, compania avusese o pierdere de peste 31 milioane lei.
Afacerile au însumat anul trecut 165,1 milioane lei, de la 163,6 milioane lei în anul precedent, conform datelor raportate acum de companie.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Numărul mediu de angajați a scăzut ușor, de la 669 la 624 persoane.
Dobrogea Grup este pe piață din 1961, când a fost înființată Întreprinderea de Morărit Panificație Dobrogea, prin punerea în funcțiune a 2 mori de grâu, o fabrică de pâine și o fabrică de biscuiți pe platforma Palas din Constanța.
În 2013 și-a cerut singură insolvența, reușind să iasă din această procedură după 4 ani.