Producătorul de panificație Dobrogea Grup, care are în portofoliul de produse brandul Eugenia, dar și biscuiții Digesta și pâinea, cozonacul și făina Dobrogea, ieșit din insolvență în 2017, după 4 ani, procedură în care intrase cu datorii de peste 126 milioane lei către 150 de creditori, a revenit și pe profit, având anul trecut un plus de 1,1 milioane lei.
În 2017, compania avusese o pierdere de peste 31 milioane lei.
Afacerile au însumat anul trecut 165,1 milioane lei, de la 163,6 milioane lei în anul precedent, conform datelor raportate acum de companie.

Numărul mediu de angajați a scăzut ușor, de la 669 la 624 persoane.
Dobrogea Grup este pe piață din 1961, când a fost înființată Întreprinderea de Morărit Panificație Dobrogea, prin punerea în funcțiune a 2 mori de grâu, o fabrică de pâine și o fabrică de biscuiți pe platforma Palas din Constanța.
În 2013 și-a cerut singură insolvența, reușind să iasă din această procedură după 4 ani.