Retailerul suedez H&M, prezent în România din 2011, a avut vânzări de 532 milioane de coroane suedeze (55,7 milioane euro) pe piața locală în primele trei luni ale ultimului an fiscal (decembrie 2016 – februarie 2017), în creștere cu 14% față de perioada similară a anului anterior. În lei, H&M România a raportat o creștere a vânzărilor, incluzând TVA, de 11%, potrivit raportului financiar al grupului care se pregătește să lanseze un nou brand - ARKET.
H&M avea, la finele lunii trecute, 52 de magazine pe piața locală.
La nivel mondial, vânzările H&M au crescut cu 7% în perioada decembrie 2016 – februarie 2017, la 54,36 miliarde de coroane suedeze (5,7 miliarde euro). Luând în calcul variațiile cursurilor de schimb, creșterea globală a vânzărilor retailerului suedez a fost de 4%.
8 noiembrie - Maraton Black Friday
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Compania, fondată în Suedia în 1947, avea, la finele primelor trei luni din anul fiscal curent, 4.393 magazine la nivel global, fiind prezentă pe 62 de piețe. În perioada menționată, grupul a deschis 68 de noi magazine și a închis 26, ceea ce reprezintă o creștere a numărului total de magazine cu 42 de unități.
Grupul suedez deține în portofoliu șapte branduri: H&M, COS, Monki, Weekday, Cheap Monday, &Other Stories și H&M Home. Un nou brand - ARKET - va fi lansat în această toamnă, primul magazin urmând să fie deschis la Londra, pe Regent Street. Produsele de îmbrăcăminte, accesorii și decorațiuni sub noua marcă vor putea fi achiziționate și online, de clienții din 18 țări europene, a anunțat H&M.
Prețurile pentru produsele marca ARKET - "foaie de hârtie" în suedeză - vor fi ușor mai mari decât cele pentru articolele vândute sub brandul H&M.