Rețeaua de magazine Lidl, care continuă să rămână liderul pieței locale de retail, și-a fixat ținta de a avea la toate magazinele nou deschise o instalație cu două puncte de încărcare a mașinilor electrice.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
La acest moment, retailerul are, în România, 300 de puncte de încărcare pentru mașinile electrice ale clienților, ceea ce înseamnă dotarea a peste 35% din magazine, cu cel puțin un punct de încărcare.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
La rândul său, Kaufland, numărul 2 local, parte a grupului german Schwarz, ca și Lidl, a investit în stațiile de încărcare pentru mașinile electrice peste 2,6 milioane euro și și-a fixat ținta de a avea cîte o stație de încărcare în fiecare magazin din România până cel târziu în 2027.
Rețeaua de magazine Lidl a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri netă de peste 18,5 miliarde de lei și un profit net de aproximativ 1 miliard de lei, rezultat cu care rămâne în continuare în fața Kaufland, pe care a detronat-o în 2020 din fruntea ierarhiei retailerilor locali, a anunțat anterior Profit.ro.
În anul anterior, cifra de afaceri a fost de 15 miliarde lei, iar profitul net, de aproape 900 de milioane de lei.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Simigeria Matei angajează din Nepal. "Sunt foarte disciplinați și mulțumiți. Nu fumează, nu consumă alcool, ba au început să vorbească și română."
Cum a anunțat Profit.ro la precedentul exercițiu financiar, Lidl, după o creștere de aproape 14% în 2021 față de anul anterior, a continuat să conducă piața de retail locală, Kaufland fiind pe locul 2, detronată din fruntea clasamentului în 2020.
Profit.ro a anunțat în toamnă că grupul german Schwarz, proprietarul ambelor branduri, contractează de la Banca Europeană pentru Reconstrucție și Dezvoltare (BERD) un împrumut în valoare de 100 milioane de euro pentru finanțarea extinderii operațiunilor rețelei de hipermarketuri Kaufland în România și Republica Moldova.
CITEȘTE ȘI FOTO Anunț după 1 an - Parteneriatul Poștei Române cu Auchan pentru vânzarea de produse alimentare și nealimentare în incinta oficiilor poștale din țară a eșuatCostul total al planului de extindere pentru 2022 a fost estimat la peste 600 de milioane de euro, pentru diferite orașe din România, Republica Moldova, Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Muntenegru și Macedonia de Nord, relevă date analizate de Profit.ro.
CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV Poveștile bursei – Pariu pe bijuterii. 61 de magazine în două decenii și planuri de a deveni unicorn în lei în următorii 5 aniDin totalul împrumutului, 75 milioane euro sunt pentru extinderea magazinelor Lidl în Balcanii de Vest, inclusiv Albania, Bosnia și Herțegovina, Kosovo, Macedonia de Nord și Muntenegru, și 100 milioane euro pentru extinderea operațiunilor Kaufland în România și Moldova.
Cu peste 341.000 de angajați, discounterul Lidl este prezent în 30 de țări cu aproximativ 12.000 de magazine și peste 200 de centre de distribuție și logistică.
Kaufland este activă în 8 țări europene, cu peste 1.350 de magazine și peste 139.000 de angajați.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Radu Puiu, Financial Analyst XTB România: Plafonarea prețurilor la carburanți nu este neapărat răspunsul. Investitorii vor încerca să țină cu dinții de BitcoinIFC a mai finanțat anterior Kaufland în România (2010, 2017), Moldova (2017) și Bulgaria (2005, 2010 și 2015), precum și Lidl în Polonia și Croația (2005) și în România (2011, 2022).