Grupul portughez Jeronimo Martins, un retailer cu afaceri anuale de peste 16 miliarde euro, proprietarul lanțului de magazine Biedronka, lider al comerțului alimentar din Polonia, spune că este în continuare interesat de o intrare pe piața din România. Interesul a fost exprimat pentru prima dată în urmă cu aproape 10 ani, când anunța că ia în calcul să se extindă în România, Ucraina și Rusia.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În 2016, grupul portughez a participat la prima etapă de cumpărare a lanțului de magazine Profi, cel mai mare lanț de supermarketuri din România, dar nu a mers până la capăt, cedând tranzacția în favoarea fondului de investiții Mid Europa, cea mai mare tranzacție din istoria retailului românesc, anunțată atunci în premieră de Profit.ro.
"Ucraina a fost o direcție de dezvoltare pentru noi, dar nu mai este. România însă poate fi o opțiune pentru Biedronka. Realizăm analize în această direcție", a spus acum Pedro Soares dos Santos,CEO al Jeronimo Martins, în presa poloneză.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Producătorul de textile din România pentru grupul italian Max Mara, o afacere de familie din Brașov, a fost cumpărat de un grup austriac, printre cele mai importante din EuropaBiedronka este cel mai mare lanț de retail din Polonia, având o rețea de peste 2.700 de magazine, circa 55.000 de angajați și vânzări de aproape 10 miliarde euro în 2016.
Jeronimo Martins, cu sediul la Lisabona, a consemnat anul trecut, la nivel de grup, vânzări de peste 16 miliarde euro.