Chicco România a deschis un nou magazin în București, în centrul comercial București Mall, în urma unei investiții de 120.000 de euro.
Familia Burcea, proprietara agenției de turism Paralela 45, a decis la începutul anului schimbarea strategiei de business în cazul brandului italian de articole pentru copii Chicco, pentru care este unic importator în România, și va muta magazinele integral în mall-uri în următorii ani.
Prima astfel de mutare a fost operată la Timișoara în luna martie.
CITEȘTE ȘI Retailerii online de electrice și electrocasnice au un nou concurent: CEZ intră pe piață cu o platformă proprie, prima din energieRețeaua unicului importator de produse Chicco are opt magazine în prezent, șase stradale în București, Brașov, Cluj-Napoca, Iași, Galați și Constanța și două în mall-uri, în Timișoara (Iulius Mall), și București, precum și unul online.
Pentru 2018, Chicco România estimează o cifră de afaceri de peste șase milioane de euro, în creștere cu 12% față de 2017.
Familia Burcea a adus brandul Chicco în România în urmă cu 22 de ani.
Chicco este o marcă multispecializată care asigură necesarul copiilor de la naștere până la vârsta de 3 ani+. Brandul a fost lansat în urmă cu 60 de ani, în Italia, când s-a născut primul copil în familia Catelli (proprietarii mărcii), pe numele său Enrico și alintat de părinții săi cu diminutivul Chicco. Produsele comercializate sunt cele din categoria cărucioarelor, scaunelor auto, scaunelor de masă, produse de puericultură mică, cosmetice, jucării, haine și încălțăminte pentru copii.
În România, produsele Chicco s-au făcut cunoscute de acum 22 de ani, prin intermediul familiei Burcea, proprietarii uneia dintre cele mai mari agenții de turism din România, Paralela 45. Au început cu deschiderea unui magazin în București, în care au investit, la vremea aceea, peste 40.000 de dolari, ajungând în timp să dezvolte o rețea proprie de 9 magazine Chicco în mai multe orașe: Timișoara, Oradea, Cluj-Napoca, Brașov, Constanța, Galați, Iași, Bacău și București.
Afacerile Chicco depășesc 6 milioane de euro pe an și au crescut, în 2017, cu 12%.