Vodafone România lansează un nou portofoliu de abonamente mobile pentru companii, arătând că acestea își adaptează automat costul lunar în funcție de consumul înregistrat în luna curentă. Astfel, conform operatorului, costul scade dacă traficul de date inclus în abonament nu este consumat, în timp ce costul maxim rămâne cel prevăzut în contract.
Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI
„Noul portofoliu de abonamente dinamice răspunde nevoilor companiilor de a beneficia de planuri tarifare care variază în funcție de activitatea lor și se potrivește perfect celor influențate de sezonalitate. Tocmai acesta este beneficiul dinamismului: chiar dacă ai semnat un contract pe o perioadă mai lungă, abonamentul se adaptează pentru a oferi nivelul optim de beneficii de care utilizatorul are nevoie într-o anumită lună”, a declarat Daniel Bobu, Director Enterprise Marketing, Vodafone România.
Noul portofoliu include trei tipuri de abonamente dinamice: cu internet mobil exclusiv național, cu internet mobil în Spațiul Economic European și cu internet pentru laptop și tabletă exclusiv național.
În România, Vodafone are aproape 9,58 milioane de clienți, fiind al doilea mare jucător pe piața locală de telefonie mobilă, după Orange.d dreptul de autor.
Vodafone România este o divizie a grupului britanic Vodafone. Vodafone Group are divizii în 26 de țări, 49 de rețele mobile partenere și operațiuni de broadband fix în 17 țări.