Tranzacție: Platforma BeReal a fost cumpărată pentru 500 milioane euro

Tranzacție: Platforma BeReal a fost cumpărată pentru 500 milioane euro
Profit.ro
Profit.ro
scris 12 iun 2024

Aplicația de poze efemere BeReal a fost cumpărată de dezvoltatorul francez de aplicații Voodoo pentru suma de 500 milioane EUR, potrivit The Verge.

Platforma socială prin care oamenii trimiteau poze instant prietenilor sau cunoscuților a înregistrat o stagnare a creșterii numărului de utilizatori în martie 2024, potrivit surselor citate de Business Insider.

Urmărește-ne și pe Google News
Apple - primul brand din lume evaluat la un trilion de dolari CITEȘTE ȘI Apple - primul brand din lume evaluat la un trilion de dolari
Evenimente

30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed, eMag
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Black Sea Oil &Gas, D&B David și Baias, Electrica Furnizare, eon, Premier Energy, Raiffeisen Bank, Transgaz
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum - Crizele sanitare și reziliența sistemului medical românesc - Ediția a XIV-a. Parteneri: Bristol Myers Squibb, Crisia Farm, UCB
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: ARB, BCR, BRD, Garanti BBVA
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank

Voodoo susține, în anunțul oficial, că BeReal are peste 40 milioane utilizatori activi, din care jumătate o folosesc de cel puțin 6 ori pe săptămână, arată StartUp Cafe.

Dezvoltatorul francez de aplicații are în plan pentru BeReal inovarea prin noi funcții și reorientarea către creșterea platformei prin marketing organic și plătit.

BeReal a fost fondată în anul 2019 și lansată în anul 2020 de dezvoltatorii francezi Alexis Barreyat și Kévin Perreau. Platforma a luat amploare în rândul tinerilor din generația Z, în anul 2022, dar interesul a scăzut în timp.

Barreyat își pierde rolul de director general (CEO) al aplicației în urma tranzacției, iar în locul lui vine Aymeric Roffé, CEO-ul aplicației sociale deținută de Voodoo, Wizz.

Platforma socială a devenit cunoscută pentru conceptul ei unic – utilizatorii primesc o notificare zilnic, moment din care au 2 minute la dispoziție să facă două poze, una selfie și una simplă. Aceștia pot vedea pozele prietenilor, pot da reacții „reale” (utilizând camera selfie) și pot comenta, iar pozele rămân până la următoarea notificare.

De la lansare, au fost introduse mai multe funcții pentru a încerca să facă utilizatorii să petreacă mai mult timp, cum ar fi grupuri private cu BeReal-uri separate, mai multe poze încărcate pe zi, integrare cu aplicațiile de muzică Spotify și Apple Music și RealPeople, adică un feed cu poze făcute de celebrități și branduri.

viewscnt
Afla mai multe despre
bereal
voodoo