TikTok nu face publice cifrele privind banii obținuți din comerțul electronic, dar prețul și volumul individual al produselor vândute sunt vizibile în cadrul platformei.
Pe baza acestor date, firma de analiză EchoTik, citată de Wired, estimează că în al treilea trimestru al acestui an vânzările de produse au adus platformei sociale venituri de 19 miliarde de dolari.
Pentru a pune cifra în perspectivă, se face comparația cu eBay, care, în aceeași perioadă, a înregistrat venituri de 20,1 miliarde de dolari. Asta în condițiile în care eBay funcționează de peste 30 de ani, iar TikTok și-a lansat magazinul online în 2023.
Cea mai mare piață pentru TikTok este Statele Unite, unde veniturile au fost de peste 4 miliarde de dolari, în creștere cu 125% față de trimestrul anterior.
Experții cred că la succesul TikTok în comerțul electronic contribuie în mod decisiv componenta video, care ajută oamenii să vadă bine ce poate face un produs înainte să-l cumpere.
În China, un mare număr dintre vânzări se realizează prin transmisiuni directe. Conform companiei, veniturile generate astfel au crescut cu 120% față de anul trecut.














