iPhone 17 a impulsionat vânzările gigantului tehnologic american după lansarea din 19 septembrie, fiind responsabil pentru aproape patru cincimi din dispozitivele vândute consumatorilor, arată datele preliminare publicate de firma de cercetare de piață Counterpoint Research, potrivit Agerpres.
Anul trecut, vânzările de iPhone-uri în China au scăzut cu 5% în prima lună după lansarea gamei iPhone 16.
Dar anul acesta sute de oameni au venit la celebrul magazin al Apple din Beijing pentru lansarea iPhone 17 - un semn al continuării entuziasmului pentru marca americană, în pofida intensificării concurenței din partea grupurilor chineze Xiaomi și Huawei.
Seria iPhone 17 era atunci disponibilă pentru precomenzi în peste 60 țări.
China, însă, era cea mai notabilă excepție pentru noul iPhone Air. Amânarea avea legătură cu faptul că iPhone Air funcționează exclusiv cu eSIM, fiind lipsit de cartelă fizică.
ȘI iOS 26 era lansat la cu câteva zile înainte ca iPhone 17 să intre pe piață Toți cei trei mari operatori chinezi suportă eSIM, însă funcționarea noului iPhone Air cu cartelă electronică în această țară mai avea nevoie și de aprobarea autorităților.
Cum aprobarea autorităților întârzia, iPhone Air nu era încă disponibil la precomandă în China.
Apple spera însă atunci că această aprobare va veni în zilele următoare, tot în septembrie, înainte de intrarea oficială pe piață, care era programată pentru 19 septembrie.
Spre deosebire de celelalte modele din serie, iPhone Air funcționează în toate țările în care este vândut doar cu eSIM.
Apple a ales această variantă pentru a elimina suportul pentru cartelă fizică și a obține un dispozitiv cât mai subțire posibil.
iPhone Air are o grosime de numai 5,6 milimetri și cântărește 165 de grame.















