Grupul japonez cu sediul în Kyoto a îmbunătățit de asemenea previziunile privind profitul operațional anual cu 16%, la 370 miliarde de yeni (2,45 miliarde de dolari).
Noua consolă Switch 2 a fost lansată în iunie iar investitorii se așteaptă la majorarea vânzărilor, deși economia mondială este afectată de taxele vamale americane, ceea ce pune la încercare gestionarea lanțului de aprovizionare al Nintendo, scrie Agerpres.
Până la 30 septembrie, Nintendo vânduse 10,36 milioane de console Switch 2, pe fondul succesului unor titluri ca 'Mario Kart World' și 'Donkey Kong Bonanza'.
În primul semestru al anului marja de profit a companiei s-a situat la 13,2%, comparativ cu 23,2% în perioada similară din 2024.
'Primul sezon de cumpărături pentru sărbători va fi esențial pentru testare și vrem să ne impulsionăm în continuare vânzările', a declarat președintele Nintendo, Shuntaro Furukawa.
La Bursa de la Tokyo, acțiunile Nintendo au scăzut marți cu 0,8%, înaintea publicării rezultatelor financiare, dar până acum în acest an au crescut cu aproximativ 40%.
Compania se așteaptă în acest an la un profitul net de 350 miliarde de yeni (2,28 miliarde de dolari), și vânzări de 2.250 miliarde de yeni, noile previziuni incluzând efectele taxelor vamale impuse în septembrie de președintele Donald Trump.
În primul semestru al anului profitul net a crescut cu 83,1%, la 198,94 miliarde de yeni în timp ce avansul vânzărilor a fost mai mult decât dublu, ajungând la 1.100 miliarde de yeni, de la 523,3 miliarde de yeni în urmă cu un an.
Nintendo a vândut 152 de milioane de exemplare din prima generație de console Switch, lansată în 2017, care a devenit populară în rândul pasionaților de jocuri video grație unor jocuri precum 'The Legend of Zelda' și 'Animal Crossing: New Horizons'.
Lansată pe piață în data de 5 iunie, noua consolă Switch 2 are multe caracteristici similare cu predecesorul model, dar vine cu un ecran mai mare, performanțe grafice îmbunătățite și debutează pe piață cu jocuri precum 'Mario Kart World'. Switch 2 costă 469,99 euro în Europa (449,99 dolari în SUA), în timp ce predecesoarea a fost lansată la un preț de 329,99 euro.














