Numărul smartwatch-urilor livrate în primul trimestru al anului este cu aproape jumătate mai mare decât în urmă cu an, Apple fiind în continuare liderul autoritar al acestei piețe.
Smartwatch-urile câștigă din ce în ce mai multă atracție, după ce au ajuns în ultima vreme să ofere mai multe funcții și să înglobeze mai multe tehnologii, de la 4G și NFC, la GPS, conform analiștilor de la Counterpoint Research.
Punctul slab al acestei categorii de produse rămâne autonomia bateriei, cea care cântărește mult în decizia de cumpărare.
După ce a crescut de la an la an cu 49%, în pofida cererii slabe de iPhone-uri, Apple a acaparat 35,8% din piață. Conform analiștilor, focusul pe facilități de sănătate a ajutat Apple Watch să se diferențieze.
CITEȘTE ȘI Huawei va lansa un televizor cu 5GFuncția de electrocardiogramă lansată cu ocazia celei mai noi versiuni a fost deja verificată și aprobată de autoritățile din domeniul sănătății din 20 de țări printre care Marea Britanie, Franța, Germania, Spania și Italia.
Samsung, care a crescut cu 127% de la an la și are o cotă de piață acum de 11,1%, este considerat de analiști o amenințare reală pentru Apple. Designul și autonomia bună au contribuit la succesul celui mai nou smartwatch al companiei.
Huawei este abia pe locul 6 în această piață, sărind în ultimul an de la aproape nimic la 2,8% din piață, dar fiind încă devansat de companii precum Ftibit.
Viitorul smartwatch-urilor va fi și mai bun când formatul acestora se va schimba radical cu ajutorul ecranelor pliabile. Când tehnologia va permite o construcție subțire și ușoară, smartwatch-urile se vor transforma în smartphone-uri prin extinderea ecranului.