Cea mai mediatizată platformă socială a momentului, Clubhouse, anunță prima facilitate, prin care creatorii de conținut pot câștiga bani.
Utilizatorii influenți ai platformei sociale de comunicare audio, Clubhouse, au, pentru prima oară, șansa de a câștiga bani de pe urma activității din cadrul platformei. Facilitatea care le poate aduce bani se numește Clubhouse Payments.
Prin Clubhouse Payments, orice membru al rețelei, dacă dorește, poate alege să-și arate aprecierea pentru conținutul unui anumit creator de conținut, trimițându-i acestuia o anumită sumă de bani.
CITEȘTE ȘI Janos Egly, Executive Director Accenture Industry X RomaniaNu este sub nicio formă o obligație de plată, ci, mai degrabă, un fel de “borcan pentru donații”, în care fiecare poate alege dacă și cât să ofere. Funcția în sine este un intermediar al recunoștinței concretizate financiar a utilizatorilor.
După ce va fi activată de creatorii de conținut, funcția de plată va putea fi accesată din cadrul paginii de profil a acestora. De acolo, orice utilizator va putea trimite câți bani crede de cuviință.
Clubhouse spune că nu va opri nimic din suma trimisă și că aceasta va ajunge în întregime la creatorii de conținut. În schimb, Stripe, operatorul plăților, va opri un anumit comision de la cel care face plata.
Noua facilitate este testată, începând de astăzi, cu un număr limitat de utilizatori, urmând ca, ulterior, să se realizeze o extindere treptată, până va ajunge disponibilă la nivelul întregii platforme.
Co-fondatorul rețelei, Paul Davison, spune că Clubhouse se va concentra pe forme directe de monetizare a creatorilor, în locul tradiționalelor reclame.