Compania, care operează celebrul magazin de lângă Primăria Sectorului 2, urmărește o consolidare a poziției sale ca centru comercial urban de referință al Bucureștiului, cu o strategie care vizează modernizarea complexului, cu accent pe
1. Reconfigurare comercialã, eficiență funcțională și confort urban;
2. Valorificarea strategică a portofoliului de active, inclusiv clàdirea istorică din Șoseaua Colentina nr. LA, prin lucrări de renovare și
consolidare;

3. Diversificarea și optimizarea structurii de chiriași, prin atragerea de parteneri relevanți și sinergici;
4. Creșterea performanței financiare și adaptarea continuă Ia cerințeIe de reglementare și Ia dinamica pieței în zona de leasing comercial.
Modernizarea complexului Bucur Obor
Procesul de modernizare vizează transformarea Bucur Obor într-un spațiu comercial relevant pentru noua generație de consumatori, fără a pierde caracterul autentic al destinației. Obiectivul central este adaptarea funcțională și estetică Ia cerințele actuale ale retail-ulul urban, prin intervenții care sporesc eficiența operațională, confortul clienților și atractivitatea comercială a spațiului,
VEZI DOCUMENTUL AICI
Acțiunile majore pregătite și în desfășurare includ
• Reconfigurarea Iayout-ului interior, pentru optimizarea aleii pietonale și creșterea vizibilității spațiilor

• Modernizarea infrastructurii funcționale, inclusiv instalații rețele sanitare, iluminat și sisteme de siguranță
• Înlocuirea completă a fațadelor vechi, neizolate, montate în urmă cu peste 50 de ani, cu soluții moderne tip perete-cortină eficiente
energetic
• Îmbunătățirea experienței de curnpărături, prin refacerea zonelor de relaxare, grupurilor sanitare, introducerea sernnalisticii coerente și
ambient actualizat;
• lntervenții asupra zonelor exterioare, incluzând pavaje, accese, iluminat public și mobilier urban.

În 2024, veniturile din chirii au depășit 29 milioane lei, în creștere față cle anii anteriori.
Bucur Obor SA (BUCU) a realizat în primul semestru venituri totale de 17,38 milioane lei, în scădere cu 12,35% față de cele de 19,83 milioane lei din perioada similară a anului trecut.
Cea mai mare pondere o dețin veniturile din chirii și din refacturarea utilităților aferente contractelor de închiriere”, spune compania, adăugând că acestea însumează 15,98 milioane lei, reprezentand 91,90% din total.

Compania a afișat cheltuieli totale, de 10,34 milioane lei, cu 3,71% mai mari decât cele de 9,97 milioane lei.
Astfel, profitul net semestrial a coborât cu 30,82%, la 2,64 milioane lei, de la 3,85 milioane lei. La T1, câștigul net era de 2,64 milioane lei, iar pe întreg anul trecut compania Bucur Obor a obținut un rezultat net de 15,19 milioane lei.
Activele totale ale Bucur Obor erau la data de 30 iunie de 177,70 milioane lei, în creștere cu 2,80% față de cele de 172,86 milioane lei. În aceeași perioadă, datoriile totale au fost tăiate cu 6,24%, la 5,11 milioane lei, de la 5,45 milioane lei.

Grupul imobiliar One United Properties (ONE) a achiziționat în anul 2021, pentru suma de 64,93 milioane lei, pachetul de 54,43% din titlurile societății de la Amadeus Group prin care omul de afaceri Laurențiu Postovaru controla firma cu prezență bursieră în ringul pieței AeRO de la BVB.
La ultimul preț de pe bursă, de 11,80 lei/acțiune, compania are o capitalizare bursieră de 157,83 milioane lei (31,12 milioane euro), din care valoarea pachetului deținut de One United Properties prin Bo Retail Invest și suplinentat la 55,03% din titluri se ridică la 86,85 milioane lei (17,13 milioane euro).