Oferta Norofert, producător de inputuri ecologice, închisă după 8 ore

Oferta Norofert, producător de inputuri ecologice, închisă după 8 ore
scris 19 iul 2019

Norofert, producător local de inputuri ecologice, a încheiat oferta de plasament privat pentru acțiunile sale. Oferta, care a început în dimineața zilei de 18 iulie, s-a încheiat în 8 ore de la lansare.

În cadrul plasamentului privat, compania a oferit spre vânzare 712.500 acțiuni noi. Inițial, oferta a fost prevăzută să se desfășoare în perioada 18 iulie - 18 august 2019 dar, ca efect al suprasubscrierii, a fost închisă în termen de 8 ore, compania atrăgând 1,5 milioane de euro (7.125.000 de lei). În cadrul plasamentului privat au participat 71 de investitori, iar subscrierea minimă a fost de 50.000 de lei.

Plasamentul privat a avut o rată de subscriere de peste 150%, iar investitorii au subscris peste 1.000.000 acțiuni. Compania, împreună cu brokerii, a decis să introducă alocarea pro-rata, pentru a permite tuturor investitorilor care au subscris în perioada de plasament privat să primească o participație în companie. Potrivit termenilor documentului de ofertă, indicele de alocare va fi determinat la nivelul fiecăruia dintre cei doi membri ai Sindicatului de Intermediere, în funcție de rata de subscriere a cotei de ofertă alocate lor.

Urmărește-ne și pe Google News

Următorul pas este pregătirea tuturor documentelor de admitere la tranzacționare pe piața AeRO a Bursei de Valori București. Compania își propune ca prima zi de tranzacționare să aibă loc în septembrie 2019. Acțiunile se vor tranzacționa sub simbolul NRF. În urma plasamentului privat, Vlad Popescu și familia sa dețin o participație de 64,48% în Norofert SA, în timp ce free-float-ul pe bursă va fi de 35,52%. Odată ce compania va intra la tranzacționare pe AeRO, Norofert va deveni prima companie din sectorul agro-tech listată la Bursa de Valori București.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

În 2018, Grupul Norofert a înregistrat venituri consolidate de aproximativ 10 milioane lei, o creștere de 92% față de 2017 și un profit net de 4 milioane lei. Pentru 2019, conform informațiilor prezentate în documentul de ofertă, compania intenționează să obțină venituri de 15 milioane lei și un profit de 6 milioane lei. Principalul factor determinant pentru această creștere a veniturilor va fi noua linie de îngrășăminte pentru agricultura convențională, pe care compania a dezvoltat-o în ultimele luni și intenționează să o lanseze spre vânzare începând cu luna septembrie a acestui an.

EXCLUSIV Unirea Shopping Center trece pe profit. AGA a relevat o companie în curs de curățire, dar încă împotomolită în litigii, contracte vechi păguboase și chiar cu „femei de serviciu relaxate” CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Unirea Shopping Center trece pe profit. AGA a relevat o companie în curs de curățire, dar încă împotomolită în litigii, contracte vechi păguboase și chiar cu „femei de serviciu relaxate”

Din capitalul strâns, 550.000 de euro vor fi investiți pentru achiziționarea de utilaje moderne pentru optimizarea timpului de producție din noua fabrică din Filipeștii de Padure; 400.000 de euro vor fi direcționați către creșterea echipei de vânzări cu 15 noi angajați pentru acoperirea întregului teritoriu al României; 300.000 de euro vor fi folosiți pentru achiziționarea de materii prime de calitate superioară și construirea unui laborator pentru cultivarea și dezvoltarea de tulpini bacteriene proprii; 200.000 de euro pentru achiziționarea de semințe de grâu pentru a le oferi fermierilor împreună cu îngrășămintele; 50.0000 de euro vor fi investiți în omologarea noilor produse. Compania se așteaptă să vadă efectul pozitiv al investițiilor făcute cu capitalul atras deja la sfârșitul anului 2019, deoarece noua fabrică va permite Norofert să-și mărească producția de zece ori, precum și să își extindă semnificativ capacitatea de depozitare. 

Grupul Norofert este unul dintre cei mai importanți producători români de inputuri ecologice și un jucător experimentat pe piața locală de agricultură ecologică. Înființată în anul 2000 ca o afacere de familie, compania a fost inițial importatoare de îngrășăminte de înaltă calitate din piețele occidentale în România. În anul 2015, când Vlad Popescu a preluat conducerea, compania a început să producă îngrășăminte bio, produse fitosanitare organice, cum ar fi insecticide și fungicide, precum și tratamente pentru semințe și tratamente foliare folosind propriile rețete originale.

La sfârșitul lunii iunie, compania s-a transformat în SA și a numit un Consiliu de Supraveghere format din 3 membri - Vlad Popescu în calitate de Președinte, Cristian Logofătu (CFO și co-fondator Bittnet Group) și Zuzanna Kurek (Partener & Co-fondator la Cornerstone Communications) ca membri independenți.

viewscnt
Afla mai multe despre
norofert
bursa
plasament