DPD România: Plățile în numerar la livrare și-au redus ponderea la 70%

DPD România: Plățile în numerar la livrare și-au redus ponderea la 70%
scris 16 oct 2017

Plățile în numerar la livrare au avut anul acesta o pondere de 70% în totalul expedițiilor DPD România către clienții magazinelor online, față de anii trecuți, când aportul rambursului cash la livrare pe volumele e-commerce era de 90%.

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Datele furnizate de companie arată că plățile cu cardul, în detrimentul celor cu numerar, sunt făcute, cu precădere, de tineri cu vârste cuprinse între 25 și 35 de ani, din mediul urban, cu studii superioare, venituri medii spre mari și experiență în cumpărăturile online.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit datele din anii anteriori, noiembrie este, de departe, luna cu cele mai multe plăți la livrare, datorită reducerilor de Black Friday. La polul opus se află lunile iulie și august, când bugetele românilor sunt canalizate pe concedii și mai puțin pe achizițiile online.

FOTO Pegas a investit 20.000 de euro în magazinul de lângă AFI Cotroceni CITEȘTE ȘI FOTO Pegas a investit 20.000 de euro în magazinul de lângă AFI Cotroceni

Printre industriile care generează cele mai multe livrări achitate cu cardul se numără cele de fashion, IT&C și domeniile auxiliare. Magazinele de produse farmaceutice, florăriile online și e-shop-urile de cadouri, în schimb, au cea mai mică pondere din totalul livrărilor achitate cu cardul.

DPD România este parte a DPDgroup, lider european în curieratul rutier.

Cu o echipă de peste 1,200 de angajați și francizori și având acces la o rețea europeană de 16.000 de sedii Pickup, DPD România livrează anual peste 10 milioane de colete.

viewscnt
Afla mai multe despre
dpd romania
plati numerar