Skoda a lansat versiunea revizuită a subcompactei Fabia, aceasta fiind disponibilă și pentru clienții din România. Principala schimbare este dată de dispariția motoarelor diesel.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Skoda a lansat Fabia facelift pe toate piețele europene, inclusiv în România, cu o serie de moficări estetice și o listă de motorizări înnoită. La exterior, principalele noutăți sunt luminile LED, prezente și în zona frontală și la stopuri, cu un design ușor schimbat, împreună cu noi spoilere redesenate.
Motoarele se bazează pe două variante de cilindree, de 1.0 litri, cu trei puteri diferite, fiind vorba despre o variantă aspirată, de 75 CP, și de două variante supraalimentate, de 95 și 110 CP. Acesta din urmă este disponibilă cu o cutie manuală în 6 trepte sau una automată.
Interiorul vine cu un display central de 6.5 inci, pe care sunt afișate informațiile sistemului de infotainment. Pe versiunile superioare ale sistemului vor fi disponibile și Apple CarPlay și Android Auto.
Pe piața din România, prețurile anunțate încep de la 9.960 euro, pentru cel mai mic motor, și ajung la 16.683 pentru motorul cel mai mare, cu cutie automată, pe echiparea de top.
CITEȘTE ȘI Creștere cu 33% a pieței de autoturisme, în paralel cu scăderea importurilor de mașini second-handVersiunea de caroserie Combi începe de la 12.494 euro și ajunge la 17.441 euro.
Skoda Fabia este concurent direct cu Dacia Sandero, care costă 7.150 euro, pe cea mai ieftină versiune, echipată cu un motor similar cu cel de pe Fabia, 1.0 litri, aspirat, 75 CP. La 11.750 euro, Sandero este disponibil cu motor diesel, însă acesta e foarte posibil să dispară din ofertă odată cu intrarea în vigoare a testelor WLTP, la 1 septembrie.