Constructorul francez Renault a demarat o campanie dedicată modelului Twingo, care împlinește 30 de ani și care ar trebui să primească o nouă generație, una pusă însă sub semnul întrebării. Campania ar putea fi semnalul că șeful Renault s-a răzgândit și vrea o nouă generație a acestui model.
Renault Twingo era sortit dispariției, după cum a anunțat Luca de Meo în urmă cu circa un an, chiar dacă modelul a primit o versiune cu propulsie electrică în 2019. Acum, cel mai mic model al mărcii Renault primește cadou la aniversarea de 30 de ani o campanie de marketing care invită publicul să-și creeze propriul Twingo cu ajutorul inteligenței artificiale. Ulterior, constructorul va produce un show-car care va prelua propunerile oamenilor. „Într-o transformare digital – real, Renault va aduce la viață un show-car bazat direct pe creațiile lor”, explică Renault.
Cea mai interesantă parte este cea referitoare la utilizarea AI, cu instrumente aflate la dispoziția publicului. „Altădată disponibilă exclusiv pentru elitele din domeniul tehnologiei, inteligența artificială este acum deschisă tuturor în doar trei clicuri. Această tehnologie nou accesibilă permite tuturor să deblocheze puterea imaginației.
Am vrut să aducem un omagiu celebrului Twingo dând tuturor oportunitatea de a lua parte la procesul creativ. Vom prezenta primul show-car produs folosind inteligența artificială și umană, generată direct din design-urile pe care le vom primi”, a explicat Arnaud Belloni, Global Chief Marketing Officer Renault.
Cei care doresc să participe, nu au nicio limită în creațiile lor. „În zbor, sub apă, din ciocolată. Posibilitățile sunt nesfârșite”. Sunt sugerate motoare AI precum Midjourney, Stable Diffusion și Dall-E. Campania se derulează între 1 februarie și 31 martie, iar creațiile vor fi postate pe Twitter, cu hashtag #ReinventTwingo.