Mercedes-Benz mizează pe noii îmbogățiți din India pentru creșterea vânzărilor de automobile de lux

Mercedes-Benz mizează pe noii îmbogățiți din India pentru creșterea vânzărilor de automobile de lux
scris 12 apr 2022

Constructorul auto german Mercedes-Benz mizează pe faptul că un nou val de tineri milionari va stimula cererea pentru automobile de lux în India, astfel că ritmul de creștere a vânzărilor de automobile premium va fi mai mare decât cel înregistrat pe piața automobilelor de masă, a declarat marți un oficial din conducerea grupului german, informează Reuters.

Boom-ul de pe piața bursieră și frenezia cu care apar start-up-uri creează o nouă generație de milionari în India susține un raport realizat de firma Hurun. Potrivit acestui raport, numărul de gospodării din India cu o avuție netă de cel puțin un milion de dolari a crescut în 2021 cu 11% până la 458.000 de gospodării și ar urma să crească cu alte 30% pe parcursul următorilor cinci ani, scrie Agerpres.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO Șeful CJ Hunedoara, venit incognito ca pacient în spital pentru a verifica comportamentul cadrelor medicale. Amenință acum cu măsuri CITEȘTE ȘI VIDEO Șeful CJ Hunedoara, venit incognito ca pacient în spital pentru a verifica comportamentul cadrelor medicale. Amenință acum cu măsuri
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

"Baza de clienți se extinde și se mută treptat dincolo de clienții noștri tradiționali" a spus Martin Schwenk, director general la Mercedes-Benz India într-un interviu pentru Reuters. "Pe viitor vom vedea ritmuri de creștere mai mari pe segmentul de lux decât vedem pe piața automobilelor de masă", a apreciat Martin Schwenk, adăugând că vârsta medie a unui cumpărător de automobil Mercedes a scăzut sub 40 de ani, de la peste 45 de ani anterior.

Piața auto din India este în mare parte una de automobile mici și low-cost în care modelele de lux reprezintă doar 1% din cele trei milioane de automobile care se vând într-un an. Mercedes este cel mai bine vândut model de lux controlând o cotă de piață de peste 40%, susțin analiștii de la JATO Dynamics.

În 2021, vânzările Mercedes în India au crescut cu peste 40% până la 11.242 de automobile, după un minim de doar 7.893 de unități în 2020. Însă pentru modelele de top precum GLS, S-Class și GLS Maybach, care costă mai mult de 10 milioane de rupi (131.337 de dolari) bucata, ritmul de creștere a vânzărilor a fost de 80%.

Martin Schwenk a recunoscut că o parte din această cerere se datorează ieșirii din pandemie însă a adăugat că piața de automobile de lux din India a demonstrat că are potențial pentru o creștere mai mare, o situație care nu s-a mai întâlnit în ultimii 6-8 ani. Pentru a profita de acest elan, Mercedes intenționează să lanseze 10 modele în 2022, inclusiv sedanul electric EQS care este asamblat la o uzină din India. 

viewscnt
Afla mai multe despre
mercedes-benz
automobile de lux