Germanii de la Continental, care dețin 7 fabrici în România, cumpără o participație la o companie franceză din domeniul mașinilor autonome

Germanii de la Continental, care dețin 7 fabrici în România, cumpără o participație la o companie franceză din domeniul mașinilor autonome
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 4 iul 2017

Producătorul german de componente auto și anvelope Continental a anunțat marți că va cumpăra o participație minoritară la compania franceză din domeniul mașinilor autonome EasyMile. Compania nu a făcut publică valoarea tranzacției.

Cele două companii vor colabora pentru dezvoltarea unor sisteme de frânare, senzori și tehnologii de prevenire a accidentelor.

Urmărește-ne și pe Google News

EasyMile lucrează în special la dezvoltarea unui mijloc de transport în comun electric fără șofer. Automobilul, care poate transporta până la 12 persoane, este deja testat în 50 de orașe din 17 țări.

Continental este unul dintre cei mai mari furnizori internaționali de componente auto și anvelope, având anul trecut o cifră de afaceri de 40,5 miliarde de euro și peste 227.000 de angajați în 56 de țări.

Date surprinzătoare pe piața auto din Germania. Dacia are prima lună de scăderi CITEȘTE ȘI Date surprinzătoare pe piața auto din Germania. Dacia are prima lună de scăderi

Grupul german deține în România șapte unități de producție și patru centre de cercetare-dezvoltare. Tot în România, Continental este și partener al unui joint-venture din Slatina și are un centru de distribuție al anvelopelor la București. La finele anului trecut, Continental avea 18.200 de angajați în România, numărul acestora urmând să crească cu aproximativ 1.500 în acest an.

Continental lucrează deja de mai mult timp la perfecționarea tehnologiilor pentru mașini autonome.

Luna trecută, Continental a anunțat că va colabora cu BMW, Intel și Mobileye în domeniul tehnologiilor pentru mașini autonome.

Alianța dintre BMW, Intel și furnizorul israelian de sisteme de asistență pentru șoferi Mobileye pregătește testarea unei flote de 40 de mașini fără șofer pe drumurile din SUA și Europa în a doua parte a acestui an și speră să lanseze pe piață, în 2021, primul acest de autovehicul.

Începând din 2014, grupul german testează rehnologii pentru mațini fără șofer pe drumurile publice din Japonia, iar, recent, a anunțat semnarea unui acord de cooperare strategică cu grupul chinez de internet Baidu, în domenii precum dezvoltarea de senzori și software pentru sisteme de șofat asistat și tehnologii de condus autonom, aplicații pentru platforma deschisă Apollo și testarea automobilelor autonome. Anul trecut, grupul a vândut sisteme de asistență pentru șoferi de peste 1,2 miliarde de euro, până în 2020 valoarea vânzărilor urmând să depășescă “cu mult” 2 miliarde de euro, potrivit propriilor estimări.

viewscnt
Afla mai multe despre
continental
easymile
masini fara sofer
autonome
frane