Porsche Macan facelift a fost prezentat în premieră în Shangahi, în cadrul unui eveniment dedicat, principalele trăsături fiind designul ușor schimbat, câteva noutăți la nivelul tehnologiei și noi anvelope.
Noua versiune a SUV-ului Macan, cel mai vândut model al Porsche, a fost prezentată publicului din Shanghai, pe cea mai mare piață a mărcii, China fiind folosită de companii tot mai des pentru prezentarea noutăților.
Moficiările pe care Macan le-a primit la jumătatea vieții nu sunt foarte multe, cel puțin din punct de vedere al designului. Partea frontală a fost redesenată „cu meticulozitate, astfel încât Macan pare acum încă și mai lat”, după cum se precizează în descrierea oficială, în timp ce partea din spate a primit lumini de tip LED. De altfel, LED-urile sunt prezente acum și la nivelul farurilor, în echipare standard.
La interior, noutățile sunt la displayul central, unde este disponibil acum un ecran de 11 inci, o creștere considerabilă față de vechiul ecran de 7 inci. Un nou volan, similar ccu cel de pe familia 911 schimbă și mai mult aspectul interior.
Comportamentul pe șosea a fost îmbunătățit cu ajutorul noilor anvelope, care împreună cu optimizarea șasiului contribuie la o stabilitate mai bună în viraje. Macan își păstrează combinația de anvelope cu lățimi diferite pe față și spate, specific mașinilor sport.
La nivelul asistenței, au fost introduse noi tehnologii, precum Traffic Jam Assist, care controlează și sistemul Cruise Control, pentru o deplasare autonomă în trafic lent, de până la 60 km/h. Astfel, Macan poate accelera, vira și frâna singur, în traficul lent din orașe.
Noul Porsche Communication Management (PCM) aduce îmbunătățiri la capitolul comunicare, împreună cu modulul Connect Plus, care menține o conexiune online permanentă a mașinii, care descarcă date de trafic în timp real, cu ajutorul aplicației HERE.
Porsche a vândut peste 350.000 de unități Porsche Macan de la lansarea sa în 2014, din care aproximativ 100.000 au fost vândute în China.