Constructorul japonez Nissan va lansa modelul Note Autech Crossover, o versiune a modelului Note echipată cu sistemul de propulsie e-Power care se regăsește pe primele automobile electrice ale mărcii.
Nissan încearcă o nouă strategie pe segmentul electric, în care implică și compania Autech, divizia de tuning a sa, care funcționează independent. Aceștia sunt cunoscuți pentru modelele derivate din versiunile de serie, echipate after-market cu diferite echipamente sau motorizări.
De data aceasta, produsul este unul special, deoarece vorbim despre echiparea cu sistemul de propulsie electric e-Power, care va lua locul motorizărilor cu combustie.
Note Autech Crossover va avea în plus trăsături de SUV, în special la nivel estetic, pentru a atrage clienții care doresc un vehicul mai robust. Partea specifică Autech va include suspensii speciale și anvelope de mari dimensiuni, care vor ridica garda la sol la 25 cm. În plus, semnătura LED, oglinzile cu finisaj special și grila Autech vor completa noul model. Setările suspensiilor și ale direcției vor avea în vedere un comportament specific SUV-urilor, care să ofere confort în deplasările off-road.
CITEȘTE ȘI Lovitură pentru Dacia, în Parlamentul EuropeanȘi interiorul va fi completat cu diferite detalii care să scoată în evidență acest model. De asemenea, caroseria va fi disponibilă în două tonuri, combinații de culori cu negru sau cu gri.
În ceea ce privește sistemul de propulsie e-Power, acesta se bazează pe tehnologia electric – range extender, ceea ce înseamnă că trenul de rulare este acționat exclusiv de un motor electric, care este alimentat de o baterie. Încărcarea acestei baterii vine însă de la un motor termic, care nu este deloc conectat la roți. Avantajele sistemului constau în faptul că autonomia asigurată este una similară unui vehicul cu benzină, în timp ce consumul motorului cu rol de generator este foarte mic, deoarece nu este cuplat decât la un alternator.
Modelul Note este un automobil de clasă B, ajuns la a treia generație. Acesta este construit pe aceeași platformă cu Renault Clio, CMF-B, cea care este folosită și de Dacia, într-o variantă simplificată, pentru Sandero și Jogger.