Renault Group a încheiat anul 2019 cu rezultate în creștere pe piața din Germania, cea mai mare din UE, însă contribuția Dacia la acest succes a fost majoră. SUV-ul Duster a fost cel mai bine vândut model al Renault Group, anul trecut, pe această piață.
Șeful Renault Group Germania, Uwe Hochgescgurtz, a anunțat rezultatele Renault Group pentru anul viitor, în cadrul conferinței anuale, confirmând faptul că Dacia a jucat un rol important la vânzările grupului pe cea mai mare piață auto din Europa. Grupul francez a vândut, potrivit datelor anunțate de companie, 243.000 de vehicule, din care 131.200 Renault, 83.500 unități Dacia și 28.000 vehicule comerciale Renault. Grupul a reușit să depășească din nou o cotă de piață de 6 procente, pe o piață puternic atașată de mărcile locale și de mărcile străine deținute de grupurile germane.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit șefului Renault Group Germania, în 2019, Dacia Duster a fost cel mai vândut model al grupului, cu 30.700 unități înmatriculate, depășind Renault Captur (28.144) și Renault Clio (23.377). De altfel, marca românească a avut din nou o prestație foarte bună în cadrul grupului, cu o creștere cu două cifre (11,6%). În total, Dacia a reușit să vândă 680.000 de vehicule din 2005, de la introducerea primului model, Logan, pe piața din Germania.
Renault Zoe a fost cea mai vândută mașină electrică din Germania, cu 9.431 unități, depășind Tesla Model 3, care a înmatriculat 9.013 unități. În total, Renault a vândut 38.000 de vehicule electrice în Germania, începând din 2011, când a fost lansat primul model.