Renault Group a încheiat anul 2019 cu rezultate în creștere pe piața din Germania, cea mai mare din UE, însă contribuția Dacia la acest succes a fost majoră. SUV-ul Duster a fost cel mai bine vândut model al Renault Group, anul trecut, pe această piață.
Șeful Renault Group Germania, Uwe Hochgescgurtz, a anunțat rezultatele Renault Group pentru anul viitor, în cadrul conferinței anuale, confirmând faptul că Dacia a jucat un rol important la vânzările grupului pe cea mai mare piață auto din Europa. Grupul francez a vândut, potrivit datelor anunțate de companie, 243.000 de vehicule, din care 131.200 Renault, 83.500 unități Dacia și 28.000 vehicule comerciale Renault. Grupul a reușit să depășească din nou o cotă de piață de 6 procente, pe o piață puternic atașată de mărcile locale și de mărcile străine deținute de grupurile germane.
Potrivit șefului Renault Group Germania, în 2019, Dacia Duster a fost cel mai vândut model al grupului, cu 30.700 unități înmatriculate, depășind Renault Captur (28.144) și Renault Clio (23.377). De altfel, marca românească a avut din nou o prestație foarte bună în cadrul grupului, cu o creștere cu două cifre (11,6%). În total, Dacia a reușit să vândă 680.000 de vehicule din 2005, de la introducerea primului model, Logan, pe piața din Germania.
CITEȘTE ȘI BMW reacționează inteligent la scandalul dintre un vatman și un șofer de BMWRenault Zoe a fost cea mai vândută mașină electrică din Germania, cu 9.431 unități, depășind Tesla Model 3, care a înmatriculat 9.013 unități. În total, Renault a vândut 38.000 de vehicule electrice în Germania, începând din 2011, când a fost lansat primul model.