Marca Citroen va fi condusă de la 1 martie de actualul director de vânzări și marketing al grupului Stellantis. Numirea vine după plecarea neașteptată a lui Vincent Cobee.
Thierry Koskas, care în prezent răspunde de vânzările și marketingul întregului grup Stellantis, va prelua de la 1 martie funcția de CEO al mărcii Citroen, care în ultimii doi ani a înregistrat scăderi ale vânzărilor chiar dacă s-a bucurat de lansări importante în gamă. Koskas va păstra și atribuțiile anterioare la nivelul grupului.
Compania justifică numirea prin „provocările tot mai mari legate de accesibilitatea mobilității electrificate din partea clienților și intrarea de noi jucători pe piața auto”, în timp ce spune despre Vincent Cobee, care a condus marca franceză, depășită de Dacia chiar la ea acasă, în Franța, că „a decis să-și urmeze proiectele personale în afara companiei”.
Rolul lui Koskas va fi acela de „a exploata potențialul mărcii în Europa și în întreaga lume”.
„Am deplină încredere în Thierry Koskas pentru a îndeplini aceste misiuni strategice și de creare de valoare pentru compania noastră, astfel încât Stellantis să continue să fie lider de piață, în timp ce dezvoltă brandul emblematic Citroën.
Dubla responsabilitate a lui Thierry se înscrie într-o logică a transversalității, așa cum este deja cazul în cadrul echipei de management al Stellantis. Aș dori să-i mulțumesc lui Vincent Cobée pentru că a definit poziționarea Citroën în portofoliul de mărci Stellantis și îi doresc succes pentru proiectele sale viitoare”, a declarat Carlos Tavares, CEO al Stellantis.