Volkswagen a reușit să depășească obstacolele impuse de criza de semiconductori, cel puțin în cazul noului SUV Taigo, astfel că modelul a ajuns în showroom-uri și începe livrările către clienți.
Volkswagen Taigo, cel mai nou SUV al constructorului german, primul SUV cu trăsături coupe din gama de volum, intră în producție și ajunge la clienți începând din această lună. Volkswagen oferă SUV-ul cu motoare de 1.0 litri, 95 și 110 CP, precum și de 1.5 TSI, de 150 CP, cu un consum combinat de 4,7, 4,9 și, repectiv, 5,1 litri/100 km.
VW Taigo este versiunea europeană a lui Nivus, lansat anul trecut în America de Sud, și vine în completarea familiei de SUV-uri de clasă B și C, între T-Cross și T-Roc. Modelul a fost dezvoltat pe aceeași platformă MQB, pe versiunea A0 a acesteia, regăsită la mai multe automobile sub compacte ale mărcii.

VW Taigo este un concurent direct pentru Ford Puma, astfel că este de așteptat să „fure” din clienții modelului fabricat în România. De asemenea, este un concurent indirect și pentru Dacia Duster, care are însă dimensiuni ceva mai generoase, dar tracțiune 4x4 și un preț greu de egalat.
Micul SUV al celor de la VW vine cu o serie de dotări specifice, inclusiv un cockpit digital și o serie de tehnologii de asistență.
Prețurile anunțate deja pentru piața din România, la care clienții au putut să comande, începând din octombrie, micul SUV, încep de la 18.583 de euro, fiind astfel mai ieftin decât rivalul Ford Puma, care depășește 21.000 de euro, pentru versiunea de bază.