După lansarea coupe-ului Serie 4, BMW dezvăluie acum și caroseria cabrio, care aduce un nou soft top și mici detalii estetice de asemenea noi.
Lansarea BMW Serie 4 Cabriolet ar putea nepotrivită la începutul sezonului rece, dat fiind faptul că astfel de caroserii se lansează în mod obișnuit primăvara. Însă pentru fanii mașinilor sport decapotabile probabil că este mai puțin important sezonul lansării, mai ales că livrările vor începe anul viitor, la timp pentru pregătirile sezonului de vară.
Designul noului Serie 4 Cabriolet este în mare identic cu Serie 4 Coupe, cu excepția unei grile noi și a acoperișului retractabil. Acesta are un mecanism cu totul nou, după cum spune BMW, mai ușor cu 40% față de hard-topul vechiului cabrio, cu un timp de deschidere de 18 secunde, până la viteze de 50 km/h. Întreg acoperișul afectează portbagajul cu 85 de litri, atunci când este pliat, volumul total, cu acoperișul închis, fiind de 385 litri.
CITEȘTE ȘI VW distribuie dividende micșorate acționarilor și menține previziuni pozitive pentru 2020Caroseria a fost rigidizată suplimentar, pentr a compensa dispariția acoperișului, astfel că mașina are asigurat un comportament sportiv specific mărcii.
BMW anunță și un nou motor în gama seriei 4, M440i xDrive Cabriolet, vârful de gamă care se regăsește și pe Coupe, cu 6 cilindri, 3.0 litri, 374 CP și 500 Nm. Alte două motorizări pe benzină, în patru cilindri, și una diesel, vor fi disponibile la lansarea comercială de anul viitor. Ulterior, alte două motoare în șase cilindri în line vor intra în gama acestui model. Atât vârful de gamă, cât și toate motoarele diesel dispun de tehnologie mild-hybrid pe 48 V.
Dimensiunile noului model sunt similare cu coupe-ul, fiind un pic mai mari decât generația anterioară. Lungimea de 4,77 metri, lățimea de 1,85 metri și un ampatament de 2,85 metri, având în același timp o înălțime de numai 1,38 metri îi conferă deopotrivă spații confortabil specifice unei limuzine și o manevrabilitate tipică mașinilor sport.