Boeing a demarat o operațiune de majorare de capital, care ar putea să se ridice la 19 miliarde de dolari, într-un context în care constructorul aeronautic american vrea să își consolideze finanțele, afectat de o grevă care durează de mai mult de o lună, precum și de problemele cu siguranța avioanelor sale, informează Reuters.
Gigantul auto german Volkswagen, aflat la acest moment în dificultate, intenționează să închidă cel puțin trei fabrici din Germania și să reducă zeci de mii de locuri de muncă, parte a unui plan drastic de reducere a costurilor, anunță reprezentanții angajaților, conform AFP.
Primele utilaje au început să lucreze pe culoarul autostrăzii A13 Sibiu – Făgăraș, mai multe echipe amenajând drumurile tehnologice care vor permite accesul în șantier.
Boeing explorează posibilitatea de a vinde anumite părți ale diviziei sale din domeniul spațial, conform unui articol al Wall Street Journal.
TAROM continuă, în perioada 28 - 30 octombrie 2024, campania de reduceri pentru rutele sale interne punând în vânzare bilete de avion la tarife începând de la 23 euro pentru zborurile într-un singur sens.
„Scout se întoarce întotdeauna” este sloganul cu care marca Scout a revenit pe piața din SUA după o absență de aproape 50 de ani. Primele modele, un pick-up și un SUV cu calități preponderent de off-road, au fost prezentate sub forma a două concepte ce anticipează versiunile de serie.
Ford a demarat la finalul anului trecut producția noii familii de vehicule comerciale, Transit și Tourneo Courier, care s-a adăugat astfel la producția modelului Puma. Cu ajutorul acestor două modele noi, Ford a atins în ultimele luni o producție record și mizează pe un volum de aproximativ 250.000 de mașini pentru finalul anului.
Compania aeriană American Airlines a început să testeze un aparat care emite un semnal sonor, bazat pe codul de pe biletul de îmbarcare în avion, în cazul acelor pasageri care "vor să sară rândul" și să se îmbarce cu un alt grup decât cel înscris pe bilet.
Un studiu realizat de organizația Transport & Environment având ca subiect piața de automobile electrice din Europa arată că europenii nu au întors spatele mașinilor cu baterii, dar așteaptă prețuri mult mai mici decât cele din prezent. În acest timp, prețul mediu al unui vehicul cu baterii în Europa a crescut, paradoxal, în loc să scadă.