FrieslandCampina România a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri consolidată de 331 milioane de lei, în creștere cu 4%

FrieslandCampina România a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri consolidată de 331 milioane de lei, în creștere cu 4%
Profit.ro
Profit.ro
scris 14 iun 2017

FrieslandCampina România, producătorul brandului de lactate Napolact, a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri consolidată de 331 milioane de lei, în creștere cu 4% comparativ cu anul precedent, și a revenit pe profit în urma finalizării programului de consolidare a operațiunilor de producție și a implementării unui program de investiții în cele două fabrici din Cluj-Napoca și Târgu Mureș, a anunțat miercuri compania.

„Obiectivul nostru a fost acela de a continua eficientizarea întregii activități a companiei după consolidarea sub o singură entitate în cursul anului trecut. Ne-am concentrat pe retehnologizare, creșterea capacității, în paralel cu dezvoltarea gamelor de produse și continuarea investițiilor în brandurile noastre, toate acestea contribuind la un rezultat net pozitiv”, a declarat managerul român care conduce operațiunile locale ale FrieslandCampina, Cornel Cărămizaru.

Urmărește-ne și pe Google News

În cursul anului trecut, producătorul a integrat activitățile FrieslandCampina S.A, Napolact S.A și Industrializarea Laptelui Mureș S.A într-o singură entitate, FrieslandCampina S.A și a consolidat, totodată, raportarea financiară, scrie News.ro.

Potrivit datelor publicate de Ministerul de Finanțe, anul trecut, entitatea FrieslandCampina SA a obținut o cifră de afaceri de peste 339 de milioane de lei, în scădere cu 13,8% și un profit de 17.271 de lei.

Legea prevenției …sau cum să aruncăm cu praf în ochii contribuabililor CITEȘTE ȘI Legea prevenției …sau cum să aruncăm cu praf în ochii contribuabililor

Rezultatele financiare publicate pe site-ul Ministerului de Finanțe diferă față de cifra de afaceri consolidată anunțată de companiei deoarece procesul de integrare a activitătilor a fost încheiat pe parcursul anului 2016. Rezultatele companiei au fost susținute de creșterea cererii pentru întreaga gamă Napolact, a brandului Frico și în special a Napolact Pur și Simplu și BIO.

În 2016, compania a extins numărul fermelor din Ardeal de la care colectează materie primă bio pentru brandul Napolact la 60 de producători.

Danone România, cel mai mare producător local de iaurturi, a încheiat 2016 cu o cifră de afaceri de 479 milioane de lei, echivalentul a peste 106 milioane de euro. În 2015, compania a înregistrat o cifră de 484 milioane de lei, echivalentul a peste 107 milioane de euro, ceea ce înseamnă că anul trecut producătorul a înregistrat o scădere de 1%, atât la valoare în lei, cât și la valoarea în euro, arată calculele News.ro. Principalii competitori ai grupului olandez în România sunt Danone și Albalact.

viewscnt
Afla mai multe despre
frieslandcampina
napolact