Telekom Romania a investit 100.000 de euro în susținerea a 10 startup-uri românești, în cadrul programului WeAccelerate, proiect menit să încurajeze digitalizarea antreprenoriatului românesc. Proiectul a fost derulat în parteneriat cu hub-ul WeLoveDigital.
Un număr de 121 de startup-uri, din domenii de business variate, s-au înscris în competiție, iar cele 10 startup-uri câștigătoare sunt: Sensix.Io (soluție de măsurare a parametrilor ambientali), Nifty Learning (software), Fabrica de experimente (comerț online), Emedi (comerț online e-learning), Appseed (software), Thinkout (software), Genetx (life science), Casa de idei (internet & e-commerce), The Beer Institute (retail), Gateway VR (realitate virtuală).
Fiecare dintre cele 10 startup-uri selectate va beneficia de investiții în valoare de 10.000 de euro, alocați astfel: susținere financiară în valoare de 6.000 de euro, șase luni de chirie subvenționată în cadrul hub-ului WeLoveDigital aflat în București, 60 de ore de mentorat și consultanță în domeniul promovării online precum și campanii de promovare în mediul online.
CITEȘTE ȘI Telekom România investește 200.000 de euro într-o nouă inițiativă prin care își propune susținerea business-urilor din România. 10 companii selectateTelekom Romania a lansat programul WeAccelerate, organizat în parteneriat cu hub-ul WeLoveDigital, în mai 2018. Programul a parcurs, până în prezent, trei etape: înscrierea proiectelor în program, preselecția, în urma căreia au rămas 25 de semifinaliști și selecția finală. În intervalul 1-14 noiembrie cei 25 de semifinaliști și-au susținut proiectele în fața juriului.
În continuare, finaliștii vor intra într-o etapă de incubare, care va fi derulat[ în intervalul februarie-august 2019. În această etapă, startup-urile câștigătoare își vor desfășura activitatea la hub-ul WeLoveDigital și vor avea întâlniri în care vor discuta despre obiectivele lor de business și provocările cu care se confruntă, cu mentorii din acest program. Aceste întâlniri au rolul de a-i ajuta să își dezvolte afacerile și să își construiască o strategie de business pe termen lung.
De asemenea, mentorii își vor folosi experiența acumulată ca antreprenori în propriile business-uri și vor facilita conexiunea startup-urilor cu potențiali furnizori și parteneri de afaceri.
Telekom Romania este prezentă pe piața românească din 2014, după rebranding-ul comun al Romtelecom și COSMOTE România.
Telekom aparține Deutsche Telekom, una dintre companiile lider global de telecomunicații integrate.