Platforma de livrare Glovo, intrată recent în România, atrage încă 115 milioane euro și pregătește angajări de ingineri

Platforma de livrare Glovo, intrată recent în România, atrage încă 115 milioane euro și pregătește angajări de ingineri

Sursa foto: twitter

scris 19 iul 2018

Compania spaniolă care dezvoltă aplicația Glovo de livrare rapidă, în maximum 1 oră, de produse alimentare și nealimentare, după modelul companiei americane Postmates, și a cărei intrare în România a fost prezentată în premieră de Profit.ro anunță expansiunea business-ului prin investiția de 115 milioane de euro primită în cadrul seriei C de strângere de fonduri. 

Noua etapă de strângere de fonduri permite startup-ului să continue investiția în optimizarea platformei și a resurselor tehnologice de îmbunătățire a serviciilor furnizate livratorilor, utilizatorilor și magazinelor partenere. Compania urmărește extinderea echipei globale de tech prin recrutarea a peste 100 de ingineri în următoarele luni, unul dintre principalele obiective fiind poziționarea ca unul dintre cele mai relevante hub-uri de tehnologie din Europa de Sud.

Urmărește-ne și pe Google News

Compania spaniolă care dezvoltă aplicația Glovo de livrare rapidă, în maximum 1 oră, la domiciliu sau la birou, de produse alimentare și nealimentare, după modelul companiei americane Postmates, a intrat în România după ce a atras o finanțare de 30 de milioane de euro de la mai multe fonduri de investiții și l-a recrutat pe Niall Wass, fost Senior Vice President al Uber, cel care a extins serviciile Uber în peste 50 de țări.

CONFIRMARE Tranzacție: Familia omului de afaceri elen Vardis Vardinogiannis (83 de ani), implicat în tranzacții cu petrol și servicii de transport maritim, preia Marfin Bank România CITEȘTE ȘI CONFIRMARE Tranzacție: Familia omului de afaceri elen Vardis Vardinogiannis (83 de ani), implicat în tranzacții cu petrol și servicii de transport maritim, preia Marfin Bank România

Compania spaniolă urmează modelul Postmates, care s-a remarcat în SUA prin livrarea extrem de rapidă, în câteva minute, a oricărei comenzi, indiferent că este vorba de mâncare, flori, electronice, medicamente sau îmbrăcăminte ori de un încărcător de telefon sau cheile casei uitate undeva și care pot fi înmânate de o persoană. Folosind ca mijloc de transport motocicleta și bicicleta, compania transportă colete în greutate de până la 9 kilograme și cu un volum de maximum 40x40x30cm.

În aplicație sunt atrase, după modelul Uber, persoane independente, "cu timp liber, un vehicul și un smartphone", plata fiind efectuată după livrare.

Lansarea în 6 țări și 20 de orașe din întreaga lume în doar 3 luni demonstrează prioritatea Glovo de a-și consolida business-ul la nivel interațional, cu accent de dezvoltare în America Latină și zona EMEA (Europa, Orientul Mijlociu și Africa). În Spania, Glovo operează deja în peste 21 de orașe, în timp ce la nivel global prezența sa crește prin extinderea în 61 de orașe din 17 țări.

Fondat în Barcelona în ianuarie 2015, Glovo a revoluționat modul în care oamenii din mediul urban pot avea acces la lucrurile pe care și le doresc, oferindu-le oportunitatea de a comanda orice, oricând și oriunde în perimetrul orașului în care se află. Deși a intrat recent pe piață, start-up-ul a reușit să devină partenerul oficial al McDonald's în diferite orașe spaniole și italiene, furnizând un serviciu de livrare pe care îl promite ca fiind efectuat în maximum 60 de minute, indiferent că este vorba de produse alimentare sau de alte mărfuri, precum electronice și medicamente.

viewscnt
Afla mai multe despre
glovo
catering