Guvernul ar urma să aprobe, în cel mult două săptămâni, ordonanța privind noua ediție a programului Start Up Nation, cu un buget de 444 milioane euro și care va începe cu partea de formare a antreprenorilor și va continua, în toamnă, cu proiectele de afaceri, a anunțat ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Radu Oprea, la Maratonul Made in Romania, organizat de PROFIT NEWS TV. Acesta a arătat că pentru programul Construct Plus au fost depuse cereri de cofinanțare de peste 1 miliarde euro, dar bugetul pe anul în curs este de 150 milioane euro.
Uniunea Europeană ar trebui să fie realistă în stabilirea țintelor de reducere a emisiilor de carbon și să le dubleze cu măsuri de susținere financiară a industriei locale, pentru a nu afecta competitivitatea acesteia pe plan global, a declarat Radu Ionescu, General manager Liberty Galați, la Maratonul Made in Romania, organizat de PROFIT NEWS TV.
Faptul că România are succes ca Campionatul European de Fotbal se răsfrânge asupra notorietății țării, iar Ministerul Economiei a profitat de acest brand prin campania de promovare a României ca destinație turistică de vacanță, pe 625 de taxiuri în patru orașe din Germania, spune ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Radu Oprea, la Maratonul Made in Romania, organizat de PROFIT NEWS TV.
Nunțile sunt evenimente importante pentru români și valoarea anuală a acestora se situează la multe sute milioane de euro, a declarat Vali Văcăruș, partener Agenția Godmother.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc, de ce anume este nevoie concret din partea statului pentru a susține business-ul local, cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări, cum poți convinge cumpărătorul că tradiția este, uneori, cel puțin la fel de importantă ca marketingul, cum poate face diferența un brand și cum îl poți construi sunt doar o parte dintre temele care vor fi explicate la Maratonul Made in Romania, care va fi organizat de PROFIT NEWS TV pe 27 iunie.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc, de ce anume este nevoie concret din partea statului pentru a susține business-ul local, cum poți ieși din piața locală pentru a te impune în alte țări, cum poți convinge cumpărătorul că tradiția este, uneori, cel puțin la fel de importantă ca marketingul, cum poate face diferența un brand și cum îl poți construi sunt doar o parte dintre temele care vor fi explicate la Maratonul Made in Romania, care va fi organizat de PROFIT NEWS TV pe 27 iunie.
Ana Maria Deaconescu, Coordonator marcă proprie și filiere Auchan România, și Tiberiu Dănețiu, Director Marketing Auchan România, vin la Maratonul Made in Romania, care va fi organizat de PROFIT NEWS TV pe 27 iunie.
Un factor care pune presiune pe preț este oferta prin comparație cu cererea pentru locuințe noi din Capitală, a declarat la Conferința Profit.ro - Piața imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale, ediția a IV-a, Alexandru Rădulescu, Chief Sales Officer în cadrul ARQA, dezvoltator imobiliar cu capital 100% românesc.
Echilibrul dintre viața personală și cea profesională joacă un rol tot mai important atât pentru angajați, cât și pentru angajatori, care au fost nevoiți în ultimii ani să-și regândească întreg fluxul și mediul de lucru, a declarat la Conferința Profit.ro - Piața imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale, ediția a IV-a, Cătălin Năstăsoiu, VP Marketing Strategy în cadrul Genesis Property, unul dintre cei mai dezvoltatori români de clădiri de birouri.
entar, precum Lidl sau Penny, de a-și diversifica strategia de expansiune locală prin închirierea magazinelor, impactul asupra pieței imobiliare a pregătirilor pentru alegerile prezidențiale, parlamentare, locale și europarlamentare din 2024, soluțiile concrete în rezolvarea problemelor cauzate de lipsa unui cadru urbanistic unitar sunt doar o parte dintre temele care vor fi discutate la Conferința Profit.ro - Piața imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediția a IV-a, care începe astăzi de la ora 9.30.