Aproape toți tinerii cu vârsta cuprinsă între 18-32 de ani, denumiți "Mileniali", respondenți la un sondaj, admit că navighează pe Internet peste jumătate de oră pe zi, media zilnică a timpului astfel petrecut urcând la 3,7 ore, în principal pe Facebook, Youtube și Instagram. Aproape jumătate dintre aceștia nu citesc însă deloc presa online, pentru a se informa în mod corect.
Astfel, 94% dintre acești tineri navighează pe Internet mai mult de 30 de minute pe zi, iar 85% afirmă că petrec zilnic peste jumătate de oră pe Facebook, media zilnică fiind de 2,6 ore/zi.
71% dintre ei au declarat că-și petrec peste jumătate de oră în fiecare zi în fața micului ecran, media zilnică fiind, în acest caz, de 2,1 ore.
CITEȘTE ȘI VIDEO Noul iPad Pro se dovedește extrem de fragil: s-a îndoit ca un biscuit Majoritatea milenialilor (62%) sunt zilnic și pe Youtube pentru un interval mai mare de 30 de minute. Media de timp petrecută zilnic pe acest canal este de 1,5 ore. Imediat după Youtube se regăsește Instagram, cu 0,7 ore.
43% dintre Mileniali nu citesc presa online deloc. 33% o citesc zilnic într-un interval de sub 30 de minute, în timp ce un sfert dintre tinerii analizați în cadrul studiului declară că revista presei le ia mai mult de 30 de minute în fiecare zi. O medie zilnică se situează în acest caz la 0,5 ore.
LinkedIn, Pinterest și Twitter înregistrează cea mai mică medie a minutelor alocate zilnic de Mileniali: între 6-12 minute.
Universul cercetării a fost reprezentat de persoane cu vârste cuprinse între 18 și 32 de ani, rezidente în mediul urban, utilizatoare de internet, cu un nivel de educație mediu și ridicat. Volumul eșantionului a fost de 989 de respondenți. Aceștia au fost selectați din panelul EXACT Business Solutions, care conține 50.000 de respondenți, chestionarul fiind administrat online.