Gala Povești cu Profit Made în România: Monica Cadogan, Fondator Vivre - Avem o obsesie pentru a face lucrurile mai bine indiferent de cum sunt făcute atunci, mulțumesc colegilor că mă suportă

Gala Povești cu Profit Made în România: Monica Cadogan, Fondator Vivre - Avem o obsesie pentru a face lucrurile mai bine indiferent de cum sunt făcute atunci, mulțumesc colegilor că mă suportă
scris 17 nov 2016

Avem o obsesie pentru consumator, pentru a face lucrurile mai bine indiferent de cum sunt făcute în acel moment, un lucru foarte dificil când trebuie să fie și implementat și poate imposibil pentru colegi, cărora însă le mulțumesc că mă suportă, a afirmat, la Gala Povești cu Profit Made în România, Monica Cadogan, Fondator Vivre, premiată de Profit.ro pentru “Inovație în modelul de business”.

"Avem o obsesie pentru consumator, pentru mai bine, pentru succes, nu neapărat definit conform cifrelor de la Ministerul de Finanțe, cât mai mult față de standardele industriei. În organizație avem obsesia de a face lucrurile mai bine indiferent de cum se fac în momentul acesta. Este un lucru foarte dificil când trebuie să și implementezi, îmi imaginez că pentru colegii mei este ceva imposibil și le mulțumesc că mă suportă. Dar asta ne-a dus la a avea tehnologii modele, care concurează fără emoție cu companii lidere în domeniu din Statele Unite și vestul Europei. Mica problemă este că, atunci când ești obsedat de succes și a face incredibil de bine, în secundele, minutele și anii ăștia trebuie să și trăiești", a spus Monica Cadogan, arătând că angajații Vivre încearcă să își trăiască visele împreună.

Urmărește-ne și pe Google News

Ea i-a încurajat pe antreprenori să profite de momentul actual, unul bun pentru business.

Folosim banii pentru a ne muta în casă nouă sau îi riscăm într-un business la care nu ne pricepem deloc? Din întrebarea, la care puține familii ar fi răspuns alegând calea riscantă, s-a născut  o companie care a crescut în patru ani de la zero la 25 de milioane de euro, cu vânzări în 8 țări. Și care a devenit altceva decât își închipuia că va fi, la început, antreprenoarea care a fondat-o.

Se gândea să facă un retailer online de fashion, dar și-a dat seama că nu înțelege tendințele și s-a reorientat spre mobilă, decorațiuni, accesorii pentru casă. O trecere făcută în pași, construind întâi un model de business în jurul ideii de campanie, pe un site gândit ca o destinație de surprize care dispar după câteva zile, promovate printr-un email zilnic.

Trecerea către cataloage cu colecții permanente a fost mult mai grea, la fel și efortul de a găsi cei mai avantajoși furnizori în lume și a realiza selecții de produse diferite, relevante pentru cât mai mulți clienți.

Acum, are cel mai mare magazin online de decorațiuni și mobilă pentru casă din această parte a Europei, iar luna trecută a marcat cea mai bună zi din istoria de patru ani, cu vânzări de aproape 200.000 de euro în 24 de ore. 

Gala a fost organizată cu sprijinul Generali, Eximbank Romania, CicolataBelgiana.ro Leonidas, Banca Transilvania, OMV Petrom, Philip Morris și Vodafone, cărora le mulțumim pentru participare

viewscnt
Afla mai multe despre
gala
vivre
cadogan