Telus Corporation finalizează achiziția companiei Competence Call Center

Telus Corporation finalizează achiziția companiei Competence Call Center
scris 4 feb 2020

Telus Corporation și subsidiara sa globală, Telus International au confirmat, marți, finalizarea achiziției anterior anunțate a companiei Competence Call Center (CCC). Telus International deține acum o participație de 100% în CCC.

Compania achiziționată are un portofoliu extins de customer experience, transformare digitală, moderare de conținut, IT, consultanță digitală, managementul riscurilor și suport back-office, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

”Prin această achiziție importantă, echipa Telus International va beneficia de experiența și abilitățile a peste 8.500 de angajați CCC din 11 țări europene, sprijinind clienții noștri globali cu soluții digitale inovatoare. Suntem încântați să primim acești noi membri ai echipei în familia noastră. Aceasta reprezintă cea mai mare tranzacție internațională a noastră, întrucât ne mărim baza de angajați Telus International la aproape 50.000 de membri, oferind servicii și asistență în peste 50 de limbi din peste 50 de centre din 20 de țări din America de Nord și Centrală, Europa și Asia”, a declarat Darren Entwistle, președinte și CEO Telus.

YouTube a câștigat peste 15 miliarde de dolari în 2019 din reclame CITEȘTE ȘI YouTube a câștigat peste 15 miliarde de dolari în 2019 din reclame

CCC este a treia achiziție majoră efectuată de Telus în mai puțin de trei ani. Aceste fuziuni, alături de o creștere organică, care include noi birouri deschise în Guatemala City, Chengdu și Manila în 2019, au adus instrumente necesare pentru o creștere semnificativă a valorii companiei în planurile de listare publică previzionată pentru următoarele 12 până la 24 de luni, poziționând astfel Telus International pentru o creștere continuă în următorii ani.

Telus International va continua să se axeze pe parteneriatul cu clienții din industria tehnologiei, călătoriilor și a ospitalității, serviciilor financiare și fintech, telecomunicațiilor, jocurilor și industriei medicale. CCC are o prezență în zona de moderare de conținut, numărând printre clienții săi mari branduri globale și cunoscute companii de social media.

Se preconizează că achiziția va adăuga o dimensiune semnificativă companiei Telus International, un motor de creștere important pentru compania de telecom Telus și va sprijini rezultatele financiare și operaționale consolidate ale acesteia, inclusiv veniturile, EBITDA (Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation and Amortization – profitul înainte de dobânzi, impozite, depreciere și amortizare) și creșterea fluxului disponibil de numerar.

viewscnt
Afla mai multe despre
competence call center
telus corporation