Extinderea pe piața din Serbia urcă exporturile TeraSteel

Extinderea pe piața din Serbia urcă exporturile TeraSteel
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 mar 2019

TeraSteel, parte a Grupului TeraPlast, unul dintre cei mai importanți producători de panouri termoizolante și hale la cheie, a avut anul trecut o creștere de peste 53,7% a exporturilor, pe fondul extinderii către piața din Serbia. De altfel, compania a înregistrat creșteri de două cifre pe toate categoriile de produse în 2018.

Volumul vânzărilor de panouri sandwich a crescut cu peste 54% față de 2017, de profile zincate cu 25%, iar cel al soluțiilor la cheie sub forma de hale industriale, spații logistice sau depozitare cu peste 15%, valoric. Halele  la cheie sunt  un produs modular, durabil, ușor de asamblat și relocat, adaptabil la o gamă largă de nevoi și cerințe, în acord cu tendințele de construire din domeniu.

În 2018, piața de panouri sandwich a fost puternic influențată de dinamica înregistrată în sectorul de construcții civile și industriale, compania mizând pe o creștere a acestui segment și pentru perioada următoare. 

Urmărește-ne și pe Google News
Câștigul salarial mediu net a crescut în ianuarie CITEȘTE ȘI Câștigul salarial mediu net a crescut în ianuarie

Pentru 2019, TeraSteel vizează o creștere a business-ului de peste 15% pe fondul investițiilor din industrie, a lansării de noi produse  și a avansului investițiilor străine, care vor genera creșteri în cererea de produse din portofoliul TeraSteel.

TeraSteel este parte a Grupului TeraPlast, cel mai mare producător de materiale de construcții cu capital românesc. În 2017, compania și-a extins prezența pe piețele din regiune, prin TeraSteel Serbia, prima fabrică deschisă în străinătate după 1990 și aflată integral în proprietatea unei companii private românești. În urma extinderii în Serbia, TeraSteel a devenit un jucător important pe piețele de panouri din regiune, exportând în peste 25 de țări din zona Europei Centrale și de Sud-Est.

TeraSteel România și TeraSteel Serbia fac parte, alături de Depaco, din Divizia Steel a Grupului TeraPlast. Anul trecut, Divizia Steel a fost principalul contributor la evoluția pozitivă a rezultatelor financiare ale Grupului, după ce vânzările Diviziei au crescut cu 181% față de 2017, la peste 483 milioane de lei.

Cu o tradiție de peste 120 de ani, Grupul TeraPlast este în prezent cel mai mare producător de materiale de construcții, cu capital românesc. Portofoliul de produse al Grupului este structurat pe șase linii de business: Instalații & Amenajări, Profile tâmplărie, Granule, Panouri termoizolante, Fereste & Uși și Țiglă Metalică (prin brandul Wetterbest). Grupul TeraPlast a deschis în octombrie 2017 TeraSteel Serbia, prima fabrică aflată integral în proprietatea unei firme românești, inaugurată după 1990.

Începând cu 2 iulie 2008, cea mai mare companie din Grup – TeraPlast SA - este listată la Bursa de Valori București, sub simbolul TRP.

viewscnt
Afla mai multe despre
terasteel
teraplast