Afacerile Stefanini în România vor crește cu până la 15% în acest an. Nou CEO: Continuăm să angajăm, România rămâne un hub esențial

Afacerile Stefanini în România vor crește cu până la 15% în acest an. Nou CEO: Continuăm să angajăm, România rămâne un hub esențial
scris 10 oct 2024

România rămâne o piață cheie pentru Stefanini, unul dintre cei importanți furnizori globali de soluții de tehnologie pentru segmentul business, afacerile subsidiarei locale urmând să crească cu până la 15% în acest an, a declarat Farlei Kothe, noul CEO pentru regiunile America de Nord, EMEA (Europa, Orientul Mijlociu, Africa) și APAC (Asia-Pacific).

"România rămâne un hub esențial pentru atragerea de talente și inovație în tehnologii noi și un element cheie în expansiunea noastră la nivel regional. Vom continua sa recrutăm, concentrându-ne pe un model hibrid în orașele unde compania deja operează sau pe poziții complet remote în alte locații din țară. Preconizăm un nivel constant de recrutări în perioada următoare, bazandu-ne pe programe de recomandare și parteneriate cu universități pentru atragerea de oameni talentați", a explicat Kothe.

Urmărește-ne și pe Google News
Premieră - RCA la magazinul din colț CITEȘTE ȘI Premieră - RCA la magazinul din colț
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
Cu o experiență de 15 ani în cadrul companiei, Kothe își propune să crească eficiența și să consolideze poziția de piață a Stefanini în regiunile cheie.

Inteligența artificială și automatizarea - cruciale în optimizarea operațiunilor. România va juca un rol important

Noile tehnologii, precum inteligența artificială (AI) și automatizarea, vor juca un rol crucial în optimizarea operațiunilor și îmbunătățirea serviciilor pentru clienți, inclusiv în România. Stefanini își propune să standardizeze procesele și să utilizeze aceste tehnologii pentru a optimiza deciziile și eficiența în toate regiunile.

"Inteligența artificială și automatizarea vor transforma modul în care operăm, accelerând inovația rapidă, îmbunătățind serviciile pentru clienți și eficientizând operațiunile noastre globale. Ne concentrăm pe standardizarea proceselor esențiale și creșterea eficienței prin automatizare inteligentă. România va juca un rol important în această transformare, pe măsură ce lucrăm la standardizarea proceselor esențiale și creșterea eficienței prin automatizare inteligentă”, a subliniat Farlei Kothe.

Mega Image va schimba unele reguli pentru a putea prelua Profi CITEȘTE ȘI Mega Image va schimba unele reguli pentru a putea prelua Profi

Pe termen scurt, compania preconizează o reducere a costurilor operaționale, iar pe termen lung, Stefanini urmărește consolidarea relațiilor cu clienții și o creștere a veniturilor, susținută de soluții inovatoare.

Continuăm să recrutăm constant în România

Compania braziliană are 1.500 de angajați în România, fiind astfel un centru tehnologic strategic pentru operațiunile companiei din Europa, Orientul Mijlociu și Africa (EMEA).

"România rămâne un hub esențial pentru atragerea de talente și inovație în tehnologii noi și un element cheie în expansiunea noastră la nivel regional. Vom continua sa recrutăm, concentrându-ne pe un model hibrid în orașele unde compania deja operează sau pe poziții complet remote în alte locații din țară. Preconizăm un nivel constant de recrutări în perioada următoare, bazandu-ne pe programe de recomandare și parteneriate cu universități pentru atragerea de oameni talentați", a explicat Farlei Kothe.

Mutare la vârful Ericsson România CITEȘTE ȘI Mutare la vârful Ericsson România

Stefanini livrează din România servicii de dezvoltare și întreținere de aplicații, securitate cibernetică, platformă M365, infrastructură cloud și suport tehnic la distanță.

În 2023, Stefanini România a consemnat în 2023 o cifră de afaceri de 358,76 milioane de lei, în urcare cu 23,3% față de anul precedent. Profitul net a urcat cu 67,8%, la 13,46 milioane de lei.

Numărul mediu de angajați a sporit ușor, cu 9,9%, la 1.396 persoane.

Fondată în urmă cu peste 30 de ani, Stefanini furnizează servicii IT la nivel mondial, de la externalizarea infrastructurii IT până la dezvoltarea aplicațiilor software. Compania are o prezență directă în circa 40 de țări, prin cele 70 de birouri din întreaga lume și un portofoliu de aproximativ 500 de clienți.

viewscnt
Afla mai multe despre
stefanini
afaceri