Retailerul grec de jucării și decorațiuni Jumbo a avut o creștere de 11% a profitului net în ultimul semestru al anului trecut, datorită vânzărilor în creștere rapidă din România și Bulgaria.
Profitul net din perioada iulie-decembrie 2017 a ajuns la 90,4 milioane de euro, în creștere față de 81,4 milioane de euro în aceeași perioadă a 2016.
La nivel de grup, vânzarile pe șase luni au crescut cu 10,2%, ajungând la 443 milioane de euro, în timp ce veniturile din România și Bulgaria au crescut cu mai mult de 50%, respectiv cu 23%.
CITEȘTE ȘI Tranzacție pe piața IT din Grecia. SoftOne Technologies a cumpărat Unisoft. Ambele companii sunt prezente în RomâniaÎn octombrie, când și-a anunțat venirea în West Park, retailerul a anunțat că ia în calcul să împrumute până la 250 de milioane de euro printr-o emisiune de obligațiuni, în special pentru a finanța extinderea pe piața din România.
În vara 2017, Profit.ro a anunțat că Jumbo vrea să deschidă în următorul an 3 hipermarketuri de jucării și decorațiuni în România, rețeaua de magazine operate pe piața românească urmând să crească la circa 25 de unități până în 2022, de la 8 magazine în prezent.
CITEȘTE ȘI Taxa de solidaritate – o nouă golănie fiscală, din “solidaritate” doar cu găurile bugetareJumbo este cel mai mare retailer grec listat la bursă și operează, în prezent, o rețea de 73 de magazine, din care 51 în Grecia, 5 în Cipru, 9 în Bulgaria și 8 în România.