Louis Vuitton, una dintre cele mai importante case de modă din lume, va începe să vândă produse de înfrumusețare din această toamnă și a apelat la o celebră specialistă britanică în arta machiajului, Pat McGrath, pentru a conduce direcția creativă a noului proiect, extinzându-și astfel oferta, în contextul în care industria modei caută noi modalități de creștere economică pentru a compensa criza actuală, informează Reuters.
Măsura luată de marca deținută de grupul LVMH, anunțată miercuri printr-un comunicat, vine în contextul în care industria modei, inclusiv LVMH, se confruntă cu cele mai slabe vânzări din ultimii ani, luptând în special pentru a reaprinde interesul cumpărătorilor tineri, care sunt foarte atenți la inflație, scrie Agerpres.

O serie de case de modă de lux, inclusiv Hermes, Valentino și Celine, cea din urmă fiind deținută, de asemenea, de grupul LVMH, și-au extins activitatea în ultimii ani în domeniul machiajului, care, chiar și la nivelul său cel mai luxos, unde rujurile pot costa peste 50 de dolari, este totuși mai accesibil decât gențile de mână, care au prețuri de peste 1.000 de dolari.
Pat McGrath, a cărei companie de machiaj Pat McGrath Labs vinde fonduri de ten corectoare în peste 30 de nuanțe, este renumită pentru influența sa în industria modei.
Pentru prezentarea de modă a casei Margiela realizată de John Galliano anul trecut, una dintre cele mai interesante defilări ale industriei de modă din ultimii ani, ea a făcut modelele să arate ca niște păpuși, adăugând fețelor lor o strălucire lucioasă care semăna cu porțelanul.
Casa Vuitton, care vinde deja parfumuri, va lansa 55 de tipuri de rujuri, 10 feluri de balsamuri de buze și opt sortimente de farduri de ochi în peste 100 de magazine de brand din întreaga lume.
Producția va avea loc în Franța, iar brandul va realiza și articole de marochinărie pentru aceste produse. În secolul al XIX-lea, casa Vuitton producea truse de toaletă, iar în anii 1920 vindea pudriere, pensule faciale și oglinzi.