Grupul LVMH devine partener al Formulei 1

Grupul LVMH devine partener al Formulei 1
Profit.ro
Profit.ro
scris astăzi, 12:21

Grupul LVMH, cel mai important din industria de lux, a anunțat încheierea unui parteneriat de zece ani cu Formula 1 începând cu 2025, un angajament financiar de sute de milioane de dolari, scrie AFP.

LVMH, care deține mărci precum Louis Vuitton, Moet Hennessy și Tag Heuer, fost partener strategic al Jocurilor Olimpice de la Paris, va susține F1 cu cel puțin 100 de milioane de dolari pe an.

Urmărește-ne și pe Google News
Cea mai importantă companie de energie cu capital privat din Polonia, controlată de miliardarul Sebastian Kulczyk, preia în România controlul total asupra unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene CITEȘTE ȘI Cea mai importantă companie de energie cu capital privat din Polonia, controlată de miliardarul Sebastian Kulczyk, preia în România controlul total asupra unuia dintre cele mai mari proiecte eoliene
Evenimente
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania

Grupul miliardarului francez Bernard Arnault va aduce noi sponsori Formulei 1 precum DHL, Heineken, MSC Croisieres, Pirelli sau Qatar Airways.

Detalii parteneriatului vor fi dezvăluite la începutul anului 2025, se arată într-un comunicat.

''Colaborarea cu una dintre mărcile LVMH (Moet Hennessy - n.r.) în timpul Marele Premiu al Las Vegas de anul trecut ne-a cucerit și din acest motiv am vrut să ne extindem astăzi relația cu grupul care devine partener global'', a spus Greg Maffei, director executiv al Liberty Media, proprietarul francizei de Formula 1, citat în comunicatul de presă.

''În sportul cu motor, ca și în industria noastră, de la modă la ceasuri, fiecare detaliu contează pe calea spre succes'', a declarat Bernard Arnault, directorul executiv al LVMH, scrie Agerpres.

Metropolitan Life - creștere a primelor brute subscrise CITEȘTE ȘI Metropolitan Life - creștere a primelor brute subscrise

''De mulți ani, mai multe dintre brandurile noastre sunt implicate în Formula 1. (...) Dorim să întărim această dimensiune a experienței pe care Formula 1 o oferă în întreaga lume. Acest e parteneriat abia la început, iar următoarele sezoane promit să fie extraordinare'', a spus Frederic Arnault, fiul lui Bernard, directorul executiv al diviziei de ceasuri a grupului de lux.

Dacă mărcile grupului (Louis Vuitton, Tiffany, Tag Heuer etc.) sunt deja prezente în competițiile sportive, este doar a doua oară, după Jocurile Olimpice și Paralimpice de la Paris 2024, când LVMH semnează un parteneriat sportiv în nume propriu. 

viewscnt
Afla mai multe despre
lvmh
formula 1