Pont în România - Când să NU mergi la cumpărături, evitând astfel aglomerația

Retail   
Pont în România - Când să NU mergi la cumpărături, evitând astfel aglomerația

Românii își sincronizează achizițiile cu zilele de salariu, cele mai multe tranzacții fiind înregistrate în jurul zilelor de 5 și 20 ale lunii. Intervalul orar preferat pentru cumpărături este între 11:00 și 13:00, când predomină cumpărăturile planificate, iar serile sunt rezervate pentru achiziții rapide după programul de muncă.

De asemenea, românii continuă să acorde prioritate produselor esențiale, cum ar fi uleiul de floarea-soarelui, zahărul și laptele, care domină coșul de cumpărături, conform unei cercetări Footprints AI.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket CITEȘTE ȘI FOTO Auchan aduce în București noul concept de hipermarket

'Cu toate acestea, produsele premium câștigă din ce în ce mai mult teren, în special în mediul urban. Categorii precum panificația furnizată (9,45% din totalul vânzărilor) și gustările dulci (9,66%) se numără printre preferatele consumatorilor, indicând o tendință spre confort și auto-răsfăț', se menționează în analiză.

Potrivit sursei citate, în zonele rurale, comportamentul de cumpărare se orientează în special spre produse esențiale precum uleiul, zahărul și lactatele, consumatorii fiind mai atenți la preț și la necesitățile de bază.

Leroy Merlin continuă extinderea în România CITEȘTE ȘI Leroy Merlin continuă extinderea în România

În același timp, lactatele precum iaurtul, sana și kefirul au înregistrat un avans semnificativ, datorită interesului crescut pentru produse sănătoase. Totodată, gustările dulci și sărate reprezintă împreună 17,5% din volumul vânzărilor, rămânând extrem de populare, cu vârfuri de consum în sărbătorile de iarnă și de Paște.

viewscnt
Afla mai multe despre
magazine
alimente
aglomeratie