Începând cu 1 ianuarie 2025, Nestlé va transforma divizia sa de apă îmbuteliată și băuturi premium într-o afacere globală de sine stătătoare. Această decizie strategică a fost anunțată pe 19 noiembrie, în cadrul evenimentului Capital Markets Day, cu scopul de a stimula creșterea categoriilor și de a îmbunătăți performanța pe piață, scrie Foobev.com.
„Pentru a susține creșterea și a îmbunătăți performanța cotelor de piață”, Nestlé a prezentat un plan ambițios care include eficientizarea operațiunilor, creșterea investițiilor în publicitate și marketing cu 9%, dar și realizarea unor economii suplimentare de costuri de cel puțin 2,83 miliarde de dolari, până în 2027, arată G4Food.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În acest context, mărcile de apă îmbuteliată și băuturi premium, inclusiv Perrier și San Pellegrino, vor fi gestionate de o unitate de afaceri independentă. Această reorganizare face parte dintr-o strategie mai amplă de a maximiza potențialul acestor branduri și de a îmbunătăți performanțele operaționale.
Planul Nestlé urmărește o creștere „superioară, sustenabilă și profitabilă”
Noua entitate va fi condusă de Muriel Lienau, în prezent șefa Nestlé Waters Europe. Echipa de management va evalua direcția strategică a diviziei independente, luând în considerare oportunitățile de parteneriat pentru a maximiza potențialul brandurilor și al platformelor de creștere.
Planul Nestlé urmărește o creștere „superioară, sustenabilă și profitabilă”. Pe termen mediu, compania estimează o creștere organică a vânzărilor de peste 4% în condiții normale de operare și o marjă de profit operațional de peste 17%.