H&M va închide lanțul de magazine Monki, urmând ca brandul să fuzioneze cu o altă marcă a retailerului suedez de îmbrăcăminte, Weekday.
Monki are în prezent 56 de magazine în 15 țări, în timp ce Weekday are 47 de unități în 14 piețe.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Brandul Monki este destinat femeilor tinere, în timp ce Weekday se concentrează pe streetwear. Acum, Weekday va deveni „lanțul de magazine destinat tineretului”.
Acțiunile s-au prăbușit
În toamnă, acțiunile H&M au scăzut cu până la 8%, după ce al doilea cel mai mare retailer de modă din lume a ratat previziunea privind profitul operațional și a abandonat ținta pentru marja de câștig.
Retailerul suedez de îmbrăcăminte a raportat că profitul operațional pentru al treilea trimestru fiscal al grupului a fost de 3,51 miliarde de coroane suedeze (345,8 milioane de dolari), comparativ cu 4,74 miliarde de coroane suedeze cu un an în urmă.
CITEȘTE ȘI Banca Transilvania a împrumutat 700 de milioane de euro de pe piețele internaționaleAnaliștii chestionați de LSEG au estimat un profit operațional de 4,93 miliarde.
H&M și-a redus ținta pentru marja de profit pentru 2024, după ce a avertizat anterior despre condiții mai dificile pe piață.
H&M a avut dificultăți să-și sporească profitabilitatea în ultimele luni, din cauza vremii mai reci, costurilor de trai mai ridicate și încetinirii cheltuielilor post-pandemie, care împiedică atât vânzările cu amănuntul de haine de stradă, cât și cele de lux.
CITEȘTE ȘI Radu Hanga: BVB Arena va arăta că bursa poate ajuta la promovarea companiilor localeRetailerul se confruntă, de asemenea, cu o concurență acerbă din partea proprietarului Zara, Inditex, și a retailerului de fast fashion Shein.