Retailerul scandinav IKEA anunță, pentru acest weekend, promoții exclusive în magazinele sale din București și din Timițoara, precum și reduceri pentru membrii IKEA Family.
Oferta este lansată cu ocazia împlinirii a 18 ani de funcționare pe piața locală.

25 martie - Eveniment Profit.ro IMM - Micii antreprenori, prinși în mijlocul tensiunilor economice și sociale
3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Printre cele mai vândute produse în România de-a lungul anilor se numără bibliotecile BILLY, care, "dacă ar fi aliniate, ar acoperi distanța București – Pitești, de peste 120 de kilometri". La rândul lor, fotoliile STRANDMON, cu peste 60.000 de piese vândute, "ar umple întreaga Arena Națională din București dacă ar fi adunate la un loc".
De asemenea, cele 20.000 de mese INGATORP vândute "ar depăși Vârful Moldoveanu dacă ar fi așezate una peste alta", transmite compania, într-un mod inedit.
IKEA a introdus în magazinele sale o serie de instrumente bazate pe inteligența artificială și tehnologii avansate, precum drone autonome, pentru a urmări inventarul și a asigura disponibilitatea produselor.
Proiectul-pilot belgian era anunțat atunci ca urmând să fie implementat la nivel internațional, cu drone care să opereze în zeci de sucursale ale companiei din întreaga lume.

IKEA a dezvoltat tehnologia dronei în colaborare cu compania elvețiană Verity.
Pe parcursul anului fiscal 2024 (1 septembrie 2023 – 31 august 2024), compania va aloca 47 de milioane de euro pentru a absorbi costurile și a asigura prețuri cât mai mici. Investiția va acoperi toate gamele de produse, astfel încât 46% dintre toate articolele vor avea un preț mai mic, pe termen lung, era arătat.

Obiectivul companiei este de a ajunge, pe termen lung, la nivelurile prețurilor de dinaintea pandemiei, ajustate în funcție de inflație. Reducerea prețurilor este prioritară pentru IKEA, iar pe viitor compania își propune să continue reducerea prețurilor.