eMAG Marketplace a ajuns la pragul de 1.000 de magazine partenere, care își listează produsele pe platforma online. Acestea reprezintă 25% din vânzările totale ale eMAG. Platforma atrage circa 100 de magazine noi în fiecare lună, iar eMAG estimează că, în următorii cinci ani, Marketplace va genera jumătate din vânzările retailerului.
”eMAG a devenit un centru comercial în care am oferit posibilitatea altor retaileri să vândă către clienți, prin platforma Marketplace. Este o direcție principală de creștere pentru noi și are efecte pe două planuri: diversifică experiența de cumpărare pentru clienți, care găsesc la eMAG aproape orice și dezvoltă piața de ecommerce din România atât ca volum, cât și prin standarde înalte de servicii”, a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
Oferta eMAG conține, în prezent, 13.000 de branduri și 1.100 de categorii listate, care acoperă o gamă largă de produse de la telefoane, electronice, electrocasnice la jucării, produse de casă și gradină, mobilă și cosmetice, de la produse de îngrijire personală la articole de sportive.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Potrivit companiei, eMAG are un trafic lunar de 20 de milioane de vizite, mai mare decât traficul cumulat, într-o lună, al celor mai mari 10 mall-uri din România.
Printre brandurile autohtone se regăsesc F64 (magazin dedicat pasionaților de fotografie), Mobexpert (mobilă), Cărturești (concept store de carte și produse de papetărie), Otter (încălțăminte premium), Optiplaza (rețea de magazine de optică), Flori de Lux (florărie online), Mirano (produse de voiaj), Arsis (distribuitor de telefoane și accesorii), RoGroup (accesorii auto, anvelope și instalații GPL) sau Fares (remedii naturiste). Portofoliul Marketplace de branduri internaționale cuprinde companii precum Franke, Gorenje și Miele (electrocasnice și accesorii pentru baie și bucătărie), Marionnaud (lanț de parfumerii), Hervis Sports (îmbrăcăminte și echipament sportiv), Giant (biciclete) sau Meli Melo (bijuterii și accesorii fashion).
În 2015, investițiile în eMAG în Marketplace au depășit 2 milioane de euro și s-au concentrat pe achiziția de hardware și dezvoltarea platformei pentru integrarea rapidă a magazinelor partenere.
Construită asemenea unui mall, platforma Marketplace oferă posibilitatea fiecărui magazin partener să își stabilească singur condițiile comerciale, taxele de livrare, politica si taxele de retur, dar și prețurile, atât timp cât asigură clienților aceleași standarde de calitate cu care s-au obișnuit la eMAG.
Dante International, care deține magazinul eMAG, a consemnat afaceri de 1,24 miliarde de lei în 2014, în creștere cu 50% față de anul precedent, și o pierdere netă de 58,3 milioane de lei, în urcare de la 6,9 milioane de lei în 2013.
eMAG a fost fondat în 2001 de antreprenori români, printre care Iulian Stanciu, care mai deține 23,61% din companie, iar restul revine grupului sud-african Naspers, prin Intervision (Services) Holdings BV - 76,38%.
Retailerul este prezent și în Bulgaria, Ungaria și Polonia.