Comisia Federală pentru Comerț rambursează 2,4 milioane de dolari clienților retailerului de fast fashion Fashion Nova pentru blocarea recenziilor negative

Comisia Federală pentru Comerț rambursează 2,4 milioane de dolari clienților retailerului de fast fashion Fashion Nova pentru blocarea recenziilor negative
scris astăzi, 19:48

Comisia Federală pentru Comerț (FTC) va distribui 2,4 milioane de dolari clienților Fashion Nova, după ce a descoperit că retailerul de modă rapidă a blocat recenziile negative ale produselor, conform Fashion Dive.

FTC a acuzat Fashion Nova că a eliminat recenziile cu ratinguri mai mici de patru stele, influențând astfel percepția consumatorilor asupra produselor sale. Rambursările fac parte dintr-un acord încheiat în 2022, prin care compania a plătit 4,2 milioane de dolari pentru a soluționa acuzațiile de înșelare a consumatorilor. Conform acestui acord, Fashion Nova a fost obligată să publice toate recenziile negative, cu excepția celor considerate obscene, ofensatoare sau false, scrie G4Media.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
FOTO Stadio Hospitality Concepts - cel mai bun an din istoria companiei. Radu Dumitrescu, fondator, anunță planul pentru 2025 CITEȘTE ȘI FOTO Stadio Hospitality Concepts - cel mai bun an din istoria companiei. Radu Dumitrescu, fondator, anunță planul pentru 2025

FTC a anunțat că plățile vor fi efectuate prin PayPal sau cec către 148.351 de persoane care au depus reclamații. Investigația inițială a agenției, lansată în ianuarie 2022, a fost prima de acest tip privind ascunderea recenziilor negative de către o companie.

Fashion Nova nu a oferit un răspuns imediat în legătură cu această rambursare. Fondată în 2006 și lansată online în 2013, compania este deținută privat de CEO-ul Richard Saghian. Pe lângă magazinul său online, Fashion Nova operează cinci locații fizice în sudul Californiei, fiind cunoscută pentru hainele sale accesibile destinate femeilor, în special blugi și ținute de club.

viewscnt
Afla mai multe despre
fashion nova
recenzii
clienti