Carrefour se aliază cu grupul Apparel din Dubai pentru a cuceri piața din India

Carrefour se aliază cu grupul Apparel din Dubai pentru a cuceri piața din India
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 sep 2024

Carrefour, cel mai mare retailer european, lansează un parteneriat de franciză cu grupul Apparel din Dubai pentru a se extinde în India, transmite Reuters.

Inițial, parteneriatul va fi axat pe nordul Indiei, dar există planuri de extindere în țară, iar deschiderea primului magazin este estimată în 2025, a informat Carrefour.

Urmărește-ne și pe Google News
Firmele turcești se confruntă cu un val de insolvențe pe fondul dificultăților economice CITEȘTE ȘI Firmele turcești se confruntă cu un val de insolvențe pe fondul dificultăților economice
Evenimente

24 septembrie - Eveniment News.ro – ROINVEST - Ediția a V-a. Parteneri: ACUE, ARB, CEC Bank, ROCA, TeraPlast
30 septembrie - Eveniment Profit.ro e-commerce – Provocările creșterii pe o piață cu concurență tot mai dură - Ediția a V-a. Parteneri: ARB, CEC Bank, ContentSpeed
7 octombrie - Eveniment Profit Energy.forum - Ediția a VIII-al Parteneri: ACUE, Raiffeisen Bank
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania. Parteneri: ARB, CEC Bank, Garanti BBVA, Raiffeisen Bank, Philip Morris Romania

Cu aproximativ 1,4 miliarde de locuitori, India este una dintre cele mai mari piețe alimentare mondiale, iar atractivitatea sa este sporită de creșterea puterii de cumpărare a consumatorilor, scrie Agerpres.

Patrick Lasfargues, director general pentru parteneriate internaționale în cadrul Carrefour, a afirmat: „Sosirea Carrefour în India reprezintă un pas important al strategiei de extindere a francizei noastre în mai mult de 10 noi țări, până în 2026.”

La rândul său, Nilesh Ved, proprietarul Apparel Group și președinte al AppCorp Holding, a declarat: „Obiectivul nostru este clar: să oferim cele mai bune produse la prețuri extrem de atractive tuturor clienților din India și să facem din Carrefour marca lor preferată de cumpărături”.

Creșterea semnificativă a prețurilor la alimente în India afectează ritmul rapid de creștere al economiei țării.

Carrefour, care are 14.000 de magazine în aproape 40 de țări, a încercat anterior să cucerească piața din India printr-un parteneriat cu un retailer local, dar s-a retras în 2014, din cauza performanțelor sub așteptări.

viewscnt
Afla mai multe despre
carrefour
india