Amazon își lansează propriul magazin online de reduceri, pe care-l numește Haul.
Încercând să concureze cu Temu și Shein, acesta promite „prețuri nebunești de mici” la o mare gamă de produse, arată CNBC.
Amazon a raportat rezultate financiare peste așteptări pentru al treilea trimestru, ceea ce a dus la o creștere a acțiunilor sale cu peste 6%.
Profitul companiei a fost de 1,43 dolari pe acțiune, comparativ cu estimările de 1,14 dolari per acțiune, iar veniturile au atins 158,88 miliarde de dolari, depășind așteptările de 157,2 miliarde de dolari.
Amazon Web Services (AWS) a generat venituri de 27,4 miliarde de dolari, aproape de estimările consensului de 27,5 miliarde.
Vânzările AWS au crescut cu 19% anual, o îmbunătățire semnificativă față de ritmul de creștere de 12% înregistrat în aceeași perioadă a anului trecut.
De asemenea, divizia de publicitate a Amazon a obținut venituri de 14,3 miliarde de dolari, conform estimărilor analiștilor.