Compania Synergy Therm SRL din Oradea, fondată în 2018 de Ciprian Cândea, Sorin Pojoca și Petru Antonescu, care se ocupă cu producția de dermato¬cosmetice bazate pe apă termală de la Băile Felix, a început un proces de extindere a fabricii, cu scopul de a crește capacitatea de producție, astfel încât să-și poată susține extinderea portofoliului de produse, dar și pentru a produce în regim de private label și white label pentru alte companii.
„Ne extindem capacitățile de producție în vederea susținerii cererii de producție în regim private label și white label, adică ne optimizăm fluxurile ca să putem produce și pentru alte firme, pentru că avem cereri și fluxul e un pic diferit atunci când faci pentru altcineva.
![FOTO Fabrica Synergy Therm de la Oradea se extinde cu bani europeni. Sorin Pojoca, co-fondator: Avem o grămadă de cereri pentru producție în regim de private label și white label](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33209/21922767/9/synergy-therm-dermatocosmetice.png?width=585)
Pentru asta ne extindem în principal capacitățile de producție. În momentul de față producem circa 500.000 de unități pe lună, iar odată cu această extindere ajungem la aproximativ 1,25 milioane de unități într-un singur schimb.
De asemenea, vom investi și în echipamente de ultimă generație pentru optimizarea proceselor interne, astfel încât să avem o eficiență sporită și reducerea timpilor de producție”, spune, pentru Profit.ro, Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm.
![FOTO Fabrica Synergy Therm de la Oradea se extinde cu bani europeni. Sorin Pojoca, co-fondator: Avem o grămadă de cereri pentru producție în regim de private label și white label](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33209/21922767/15/synergy-therm-productie.png?width=585)
Produsele realizate de către companie în fabrica de la Oradea sunt comercializate sub brandul Synergy Therm.
„Am produs până acum pentru niște parteneri mai mici. Nu avem încă nimic prestabilit pe viitor pentru private label sau white label. Ideea este că, în momentul în care ai facilitatea pregătită de producție, contractele vin. Adică sunt târguri de profil unde poți să participi, iar noi avem deja o grămadă de cereri, dar nu le-am dat curs pentru că nu eram pregătiți din punctul ăsta de vedere”, spune Sorin Pojoca.
Produsele Synergy Therm sunt prezente atât în marile lanțuri farmaceutice, precum fi Help Net, Catena, Dr. Max, Farmacia Tei, cât și în lanțuri de retail de tip drogherii precum Douglas, Drogerie Markt, Kendra, dar și pe site-ul propriu al companiei.
„Extinderea pe care o facem acum este un proiect pe fonduri europene, de circa 900.000 de euro, dintre care 50-60% reprezintă finanțare nerambursabilă. Noi trebuie să susținem diferența plus TVA-ul. Dacă depășim, susținem de la noi, bineînțeles. Noi sperăm ca anul acesta să finalizăm extinderea”, precizează antreprenorul.
![FOTO Fabrica Synergy Therm de la Oradea se extinde cu bani europeni. Sorin Pojoca, co-fondator: Avem o grămadă de cereri pentru producție în regim de private label și white label](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33209/21922767/7/synergy-therm-cosmetice.png?width=585)
Synergy Therm are în gama sa 37 de produse pentru îngrijirea tenului, a mâinilor sau pentru igiena orală, destinate femeilor și copiilor.
„Toate produsele noastre sunt fabricate în Oradea, în propria fabrică, dotată cu tehnologii moderne, care ne permit să garantăm standarde ridicate de calitate și eficiență. În acest sens, am apelat la expertiza specialiștilor din Italia, creând o unitate de cercetare și dezvoltare (R&D) mixtă. Aceasta colaborează permanent cu colegii din Oradea, asigurând cele mai bune rezultate prin îmbinarea know-how-ului internațional cu experiența locală”, mai spune Sorin Pojoca.
![FOTO Fabrica Synergy Therm de la Oradea se extinde cu bani europeni. Sorin Pojoca, co-fondator: Avem o grămadă de cereri pentru producție în regim de private label și white label](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33209/21922767/11/synergy-therm-linii-de-fabricatie.png?width=585)
Synergy Therm SRL a finalizat 2024 cu o cifră de afaceri de circa 30 de milioane de lei, o creștere semnificativă față de anul anterior, de circa 113%.
Compania este prezentă și pe piețele externe, în peste 10 țări, precum Spania, Italia, SUA, Marea Britanie. Circa 10% din producția fabricii merge către export.
Synergy Therm a inaugurat primul său magazin fizic în cadrul centrului comercial Lotus Center din Oradea în vara anului 2024, pe care l-a închis însă, pe fondul problemelor cu forța de muncă.
![FOTO Fabrica Synergy Therm de la Oradea se extinde cu bani europeni. Sorin Pojoca, co-fondator: Avem o grămadă de cereri pentru producție în regim de private label și white label](http://i0.1616.ro/media/2/2621/33209/21922767/16/synergy-therm-lotus-center.png?width=585)