Timișoara se promovează în Serbia și Ungaria. ”Serbia a fost principala sursă de turiști pentru Timișoara anul trecut”

Turism   
Timișoara se promovează în Serbia și Ungaria. ”Serbia a fost principala sursă de turiști pentru Timișoara anul trecut”

Visit Timișoara continuă să se promoveze în străinătate după participarea, alături de Oradea și Sibiu la Târgul de Turism de la Viena.

A lansat recent o campanie de promovare care se derulează sub mesajul ”Dođi u Temišvar i pusti slobodu da te inspiriše!” (Vino la Timișoara și lasă libertatea să te inspire!), relatează Agenția de presă Rador.

Urmărește-ne și pe Google News
Județul Harghita a primit titlul de Regiune Gastronomică a Europei pentru anul 2027 CITEȘTE ȘI Județul Harghita a primit titlul de Regiune Gastronomică a Europei pentru anul 2027

„Campania pentru Serbia este o continuare a eforturilor de promovare pe care le-am inițiat anul trecut. Rezultatele au fost vizibile în creșterea numărului de turiști sârbi care au ales Timișoara ca destinație spre finalul anului trecut. Serbia reprezintă o piață cu un potențial turistic important pentru noi. Și datorită distanței reduse, dar și a interesului crescut pentru cultura și evenimentele din oraș”, a declarat Laura Boldovici, director Visit Timișoara.

Campania se desfășoară preponderent online, prin promovarea unei pagini web dedicate. Este disponibilă în limba sârbă, iar vizitatorii pot descoperi recomandări personalizate pentru un sejur de 2-3 zile în Timișoara.

„Ne concentrăm pe o abordare pragmatică: dacă cineva din Serbia se gândește să vină la Timișoara, vrem să-i oferim răspunsuri clare la întrebarea: Ce pot face acolo un weekend? Din datele pe care le avem, Serbia a fost principala sursă de turiști pentru Timișoara anul trecut. Obiectivul nostru este să creștem acest număr, dar și să le arătăm că orașul merită explorat mai multe zile”, a detaliat Laura Boldovici, managerul organizației.

Totodată, echipa Visit Timișoara se pregătește pentru participarea la Târgul de Turism de la Budapesta, consolidând astfel vizibilitatea orașului pe piața europeană de turism. Pentru a susține strategia de atragere de turiști din țările vecine, Visit Timișoara va fi prezent la Târgul de Turism de la Budapesta. Acesta va avea loc în perioada 20 – 23 februarie și este unul dintre cele mai importante evenimente de profil din regiune. Aceasta urmează participării recente la Târgul de Turism de la Viena, din luna ianuarie.

viewscnt
Afla mai multe despre
timișoara
promovare
ungaria
serbia