Veniturile ING Bank România au ajuns la 2,83 miliarde de lei în primele nouă luni din 2024, în creștere cu 13,5% față de perioada similară a anului anterior.
Creșterea numărului de clienți și a volumului de credite au fost principalii factori care au contribuit la performanța financiară a băncii în primele nouă luni din anul în care ING Bank România aniversează 30 de ani de activitate pe plan local.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Activele ING Bank România au ajuns la valoarea de 71,5 miliarde lei la finalul celui de-al treilea trimestru din 2024, în creștere cu 13,6% față de perioada similară a anului trecut.
„În primele nouă luni din 2024, rezultatele financiare ale ING Bank România reflectă eforturile și succesul echipei noastre de a atrage noi clienți și de a extinde relațiile cu clienții existenți. În ciuda unei creșteri economice mai modeste în acest an, am reușit să creștem portofoliul de credite cu 16% în primele trei trimestre și ne propunem să finanțăm în continuare planurile clienților noștri, inclusiv în tranziția către o economie sustenabilă. Extindem în permanență gama de servicii și produse și crearea unui ecosistem prin platformele digitale ale băncii”, declară Mihaela Bîtu, CEO, ING Bank România.
Creșterea portofoliului de credite în primele nouă luni din 2024 a fost de 16% (până la peste 43 de miliarde de lei), în timp ce volumul de depozite atrase a crescut cu aproximativ 15% față de perioada similară a anului anterior (până la 63,4 miliarde de lei).
CITEȘTE ȘI Dezvoltatorul Lagoon Park lansează prima emisiune de obligațiuni, de 5 milioane de euro, și pregătește listarea acestora la Bursa de Valori BucureștiÎn primele nouă luni din 2024, ING Bank România a înregistrat o scădere a costurilor cu provizioanele de 71% față de aceeași perioadă a anului trecut, până la 12 milioane de lei. În același timp, profitul brut a crescut cu 0.8%, având o valoare cumulată de 1,39 miliade lei.
ING Bank România este parte a ING Group, instituție financiară internațională globală, care oferă servicii bancare unui număr de peste 38 de milioane de clienți individuali, companii sau instituții din peste 40 de țări.